IE 6.0 og PDF filer
Fra : Kim

Dato : 17-04-02 16:30

1/2løjsa

Jeg har et problem som er at når jeg kommer ind på end Webbside hvor der er
nogle PDF filer som jeg gerne vil se så kommer der bare en blank skærm.
Højreklikker jeg så og siger "gem som" kan jeg efterfølgende fint åbne PDF
filen.
Hva sker der (ikke) ?

Win XP pro
Kim/Varde
profil@sol.dk

"Kedsomhed er når du ikke oplever
information der gør en forskel"
Alfred Bion 1956

Fra : Madsen

Dato : 17-04-02 16:40

Kim skrev:

> [...]
> hvor der er nogle PDF filer som jeg gerne vil se så kommer der
> bare en blank skærm. Højreklikker jeg så og siger "gem som" kan

Prøv at geninstallere Acrobat Reader og helst den nyeste version.
Sørg også for at Acrobat Reader er stillet til at PDF-filer skal
åbnes i browseren, hvis det er det du ønsker. Det stilles inde i
Acrobat Readerens præferencer.
Nogle gange har jeg også observeret at man lige skal klikke en
enkelt gang på opdater inde i browseren før PDF-filen vises, men
det er meget sjældent jeg har oplevet det.

Madsen.