musik i reklame
Fra : Ulrich Gøhns

Dato : 17-04-02 13:42

Hej

Folk har sikkert set den nye Frisko Magnum reklame hvor der er et band i et
studie og en producer der spiser en magnum efter han har skruet op for noget
musik..

Nogen der ved hvilken sang bandet i studiet spiller?

mvh Ulrich

Fra : -A

Dato : 17-04-02 14:08

DenWed, 17 Apr 2002 14:41:38 +0200, kundgjorde:

> [...]
>musik..
>
>Nogen der ved hvilken sang bandet i studiet spiller?
Ikke mig men det lyder dælme godt, så jeg håber at en eller anden har noget info
at dele ud af!

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-04-02 14:51

In an article of 17 Apr 2002 Ulrich Gøhns wrote:

> [...]
> musik..
>
> Nogen der ved hvilken sang bandet i studiet spiller?

Ja, jeg kan godt forstå, at lukker bandet ude. Det var godt nok ikke særlig
godt, men det er selvfølgelig også valgt til at lyde dårligt. Prøv at spørg
Frisko, sikkert http://www.frisko.dk eller lignende.

--
Uffe Holst

Fra : Christian Paulsen

Dato : 17-04-02 15:22

> Nogen der ved hvilken sang bandet i studiet spiller?

Tror du ikke, at det er noget der er lavet til lejligheden. Og at musikerne
er nogen dygtige skuespillere?

/Christi@n.p

Fra : Martin Kruse

Dato : 14-05-02 05:40

Hej NG
Jeg har rettet henvendelse til Frisko Is og har fået følgende svar:
***************************************
Hej Martin

Tak for din henvendelse til Frisko is.

Til dit første spørgsmål kan jeg hjælpe med følgende svar:

bandet hedder Real Feel og er et lokalt engelsk band, der endnu ikke
har udgivet noget. Sangen hedder No solution og er lavet specielt til
reklamen. Det er bandet du ser i reklamen. Jeg ved ikke om der er
nært forestående planer om udsendelse eller lign. men jeg vil tro at
det bedste sted at holde sig opdateret er på nettet (har desværre
ingen adresse)...

Den lidt blødere studiemusik er Spandau Ballet med nummeret True

Håber at det var en hjælp.

[SNIP] (Et andet spørgsmål der ikke har relevans her)

Lige nu vil jeg dog slutte med at ønske dig en god sommer.

Venlig hilsen
Nina
Frisko Is A/S

MK
http://www.msdesign.dk
Professionelt webdesign til fornuftige priser

Fra : smileyDK

Dato : 17-06-02 14:41

Hejsa :)
det var dog det første sted jeg faktisk har fået nytte a svaret brevet
fra frisko passer ik helt
men de har en hjemme side www.realfeel.co.uk
og der kan man høre/hente sange der er dog kun nogle få udpluk men det
lyder sgu godt

VH
mathias

http://www.kandu.dk/