Århus - Rønne i Bil hvordan og billigst ??~
Fra : O.p

Dato : 17-04-02 13:37

Vi skal til rønne den 25/4-02 Retur 2/5-02

hvordan gør vi dette billigst

vi skal fra Århus,

har fået råd om at køre til Ystad i sverige og sejle derfra..har pris på
færgen (400.-), men hvad koster broen fra Kbh til Ystad ??

og hvor mange kilometer + evt rutevejledning til Ystad..

Mvh

O.p

Fra : Carl Munk

Dato : 17-04-02 22:27

"O.p" <crazymail@get2net.dk> wrote in message

> Vi skal til rønne den 25/4-02 Retur 2/5-02
>
> hvordan gør vi dette billigst

Tag med DSB ORANGE som I selv skriver på billigst måde

Fra : O.p

Dato : 18-04-02 11:07

undskyld glemte lige vi skal have bilen med

Fra : O.p

Dato : 18-04-02 11:07

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 18-04-02 12:50

On Wed, 17 Apr 2002 14:37:25 +0200, "O.p" <crazymail@get2net.dk>
wrote:

>har fået råd om at køre til Ystad i sverige og sejle derfra..har pris på
>færgen (400.-), men hvad koster broen fra Kbh til Ystad ??

Har I reserveret plads til den afgang, der koster 400 kr.? Der er kun
afgang kl.08.35 og 19.15 til den pris og St. Bededag er der sikkert
mange med. Prisen på de andre afgange er 630 kr.

Øresundsbroen koster 220 kr. hver vej for en bil op til seks meter -
et 4-turs kort kan få prisen ned på 160 kr.

>og hvor mange kilometer + evt rutevejledning til Ystad..

Der er godt 60 km. til Ystad fra Øresundsbroen - rutevejledning på
www.geostar.dk

Lars

Fra : O.p

Dato : 18-04-02 17:26

det billigste er indtil videre over Sassnitz iv/ Rostock i Tyskland

men hvordan finder jeg det geostar virker ikke ell søger jeg forkert ??

O.0

Fra : Ole Baun

Dato : 20-04-02 18:16

"O.p" skrev i en meddelelse news:a9mrpk$bn6$1@sunsite.dk...
> det billigste er indtil videre over Sassnitz iv/ Rostock i Tyskland
> men hvordan finder jeg det geostar virker ikke ell søger jeg forkert ??

prøv:
www.shellgeostar.com

Den virker !

Ole Baun

Fra : Finn Pedersen

Dato : 20-04-02 23:42

Prøv at se Bornholmstrafikkens hjemmeside på dette link
http://www.bornholmstrafikken.dk/danish/default.htm og kik på ruten gemmen
Tyskland det var måske den bedste vej.