MS Windows
briani 27239
Scandisk og defragmentering
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 17-04-02 13:14

Jeg har et problem med Scandisk og defragmentering. Jeg kører med
Windows 98 og har to harddiskdrev på henh.v. 80 og 160 GB. Og de
programmer som følger med Windows 98 til dette formål fungerer ikke på
diskdrev som er større end 64 GB. Af mange årsager kan vi ikke bruge et
nyere styresystem (skyldes bl.a. driverproblemer som p.t. ikke er løst
tilfredsstillene). Da programmerne skal køre fra et VBScript som igen
skal startes fra opgavestyring kan Norton Diskdoctor og Speeddisk ikke
bruges, selvom de ellers fungerer fint når man kører dem manuelt på
disse drev. Det er meningen at det hele skal køres automatisk om natten
sammen med et backupsystem som køres fra samme VBScript.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-04-02 21:58

"Soren_Steen_Nielsen" <Soren_Steen_Nielsen.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> disse drev. Det er meningen at det hele skal køres automatisk om natten
> sammen med et backupsystem som køres fra samme VBScript.

Fdisk er din ven.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen