MS Windows
briani 27239
DualHead og Win2000
Fra : Frank Nørvig

Dato : 17-04-02 13:03

Hejsa

Jeg har en PC med Matrox G450 DualHead og to skærme tilsluttet. Da jeg kørte
Win98 var skrivebordet delt op i to, og hvis jeg maksimerede et vindue på
den ene skærm, fyldte det kun den éne skærm ud. Nu har jeg fået Windows 2000
installeret, og nu er altid pludselig anderledes. Nu er skrivebordet
(inklusiv start-bar og systray) delt over de to skærme, og når jeg
maksimerer et vindue, fylder det begge skærme ud. Meget frustrerende, og
derfor ville jeg høre om nogen ved hvordan jeg kan løse dette "problem" ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Frank Nørvig

Fra : ZipZap

Dato : 17-04-02 16:56

> [...]
> derfor ville jeg høre om nogen ved hvordan jeg kan løse dette "problem" ?

Du skal 'lege' lidt med Dual Head instillingen, den er forkert. Jeg har for
snart ½ år siden installeret det hos en kunde og det virker perfekt. Han har
InterNet på den ene skærm, og arbjeder på den anden. Og der var under
Win2000.

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-04-02 20:55

On Wed, 17 Apr 2002 14:02:39 +0200, "Frank Nørvig"
<frank.norvig@dk.wilsonlog.com> wrote:

> [...]
>derfor ville jeg høre om nogen ved hvordan jeg kan løse dette "problem" ?

Start med at hente de nyeste drivere, hvis du bruger standarddriverene
har du ikke så mange muligheder i Win2000.

--
Jens

Don't overuse exclamation marks!!!!!!!!!!