street rod el. ligende.
Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-04-02 11:47

Hej

Den gang jeg fik min først PC købte jeg street rod bil spillet..

findes der ikke et nyere spil ligende?

Mvh Michael

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-04-02 12:07

øh øh øh øh til PC???

Jeg var helt vild med Street Rod til C=64 og Amiga så hvis det findes til PC
er jeg meget interesseret i det. Har du evt et eksemplar du vil sælge.?

Michael (aka The King Eater)
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-04-02 12:15

Street Rod 2:

http://home.swipnet.se/~w-27224/games/street2.htm

Fra : Lovegreen

Dato : 17-04-02 14:38

Åh ja, det kan jeg godt huske....
I de go'e gamle dage..

Mon ikke "Motor City Online" er det du søger ?
Det koster omkring 10$/måneden...
(+ selve spillet seføli..)

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : DWM

Dato : 17-04-02 15:01

Lovegreen wrote:
> Mon ikke "Motor City Online" er det du søger ?

Det er det helt sikkert.
Jeg var beta tester på spillet og det er det bedste bilspil jeg har
prøvet på PC til dags dato. Jeg kan klart anbefale det hvis man
vil betale det som det koster.

> Det koster omkring 10$/måneden...
> (+ selve spillet seføli..)

Selve spillet ligger i, mener jeg, 529kr hos betafon.
Grunden til at det er så dyrt er at det er importeret fra USA da det
ikke bliver solgt i Europa (endnu)

/Kenneth Iversen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 15:50

DWM <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> [...]
> Jeg var beta tester på spillet og det er det bedste bilspil jeg har
> prøvet på PC til dags dato. Jeg kan klart anbefale det hvis man

Kenneth ville du gidde at skrive en lille anmeldelse til os på Simracing.dk
??
Der var et par of "vores" folk der betatestede og de var ikke sindssygt
begejstrede, så det ville være fedt med en alternativ vinkel på spillet.
Jeg vil meget gerne høre mere om hvad du synes var godt, hvad der var
skidt... hvordan det fungerede mht. lag/warp og hvordan selve stemningen
blandt dem der spiller er osv. osv. osv. ??

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www.simracing.dk

Fra : DWM

Dato : 17-04-02 17:57

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Kenneth ville du gidde at skrive en lille anmeldelse til os på
> Simracing.dk ??

Det kan vi godt finde ud af. Det er dog svært at sige hvornår jeg
har tiden og lysten til at skrive en.

/Kenneth Iversen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 23:09

> Det kan vi godt finde ud af. Det er dog svært at sige hvornår jeg
> har tiden og lysten til at skrive en.
> /Kenneth Iversen

Fint... der er ingen tvang ;)
Hvis du får lysten kan du altid bare poste lidt af gangen i indlæg her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=52

Mikkel