Udgifter til kattehold
Fra : Grit Wessel

Dato : 17-04-02 12:17

Hejsa

Nogen gange undrer jeg mig over hvilke mærkelige ting, man køber for
kattenes skyld. I går var jeg f.eks. ude og investere i en postkasse! "Øhhh,
hvad har en postkasse med katte at gøre?" kunne I måske finde på at spørge.
Jooo....

For nogle måneder siden ringede vores postbud på døren, for at høre om vores
kat var halt. Han havde nemlig kommet til at trække et katteben ud gennem
brevsprækken. Nå ja, det var jo ikke hans skyld, han afleverede bare posten,
og pludselig sad Phizackerleys kløer dybt plantet i hans fingre.
Vi fik derfor konstrueret en dims til at sætte for brevsprækken, en vandret
pind, der hang over brevsprækken, med en masse små pinde hængende ned fra,
som så vippede op der hvor posten blev skubbet ind, og ikke ved siden af.
(ved ikke om I kan forestille jer det, det er lidt svært at forklare).

Det gik godt i noget tid, men Phizackerley er jo ikke dum, så i går fik han
fat i postbudet igen
Og øøøhhmm, nu har vi altså en postkasse. Slut med at få leveret posten
*Indendørs*... satans til kat!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-04-02 12:19

Ja, undskyld, men jeg griner helt vildt over din historie *LOL*
Beklager hvis det ikke er så passende, men det er sq sjovt !

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kate

Dato : 17-04-02 17:17

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> Ja, undskyld, men jeg griner helt vildt over din historie *LOL*
> Beklager hvis det ikke er så passende, men det er sq sjovt !
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Hahaha, jeg har det på samme måde. Så også en undskyldning herfra

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-04-02 13:23

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

Jeg måtte altså også grine, kan lige se posten *ggg*
Men måske skulle posten også udstyres med katteguffer, nu har de jo
længe haft hundeguffer med på ruten..

Men stakkels post, det er ikke småting man bliver udsat for hen ad vejen..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 17-04-02 17:43

*G*

Ja katte er ikke dumme! *LOL* nogle gange kan man bande dem lagt væk og
alligevel holder man hjerten af dem! *G* Vi håber at postbuddet ikke ringer
på døren for at fortælle at katten sidder ude i postkassen!!! *G*

Mvh Mette og Cæsar! *S*

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-04-02 18:16

*LOL* kan se det hele for mig

Sorry Grit - men den var for grineren. *GGG*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-04-02 20:21

d. 17/04/02 13:16 skrev Grit Wessel på ng@dk-ginkgo.dk i artiklen
3cbd59a1$0$26642$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nå ja, det var jo ikke hans skyld, han afleverede bare posten,
> og pludselig sad Phizackerleys kløer dybt plantet i hans fingre.

Hej Grit

Har du set den dér reklame med hunden, der hiver postbudet ind gennem
brevsprækken? (Er der heller ingen post _idag_?)
Min fantasi udskiftede liiige situationen med en skovkat *gg*
Måske I skulle have sådan et "Her vogter jeg" skilt - med et billede af
Phizackerley!
--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-04-02 08:38

(Undskyld jeg griner)

*LOL* Grit, hvor lyder det sjovt....sør'me godt Phizackerley passer på
jer så der ikke kommer grimme bøhmænd (eller postbude) ind ad
brevsprækken...

Da jeg hentede news hjemme sagde jeg til Jesper at han skulle læse din
post, for den var sjov... "Grynt, brok, brok, OK så" siger manden - og
10 sekunder senere er han helt kvæstet af grin! Et eller andet sted er
jeg også glad for at vores postkasse sidder nede foran hoveddøren, for
hvis vi havde en brevsprække i døren så kender jeg også et postbud der
ville få angrebet fingrene af 2 sæt kattepoter

/Pernille