Ændre en TapStrip
Fra : Bo Pfänner

Dato : 17-04-02 10:43

Hej

Jeg er ved at lave et projekt hvor jeg har sat en TapStrip ind som en måde
at vælge forskellige valg muligheder på og det virker helt fint.

Sammen med dette skal der være en træstruktur i hjøre side som gør det
muligt at vælge de sammen ting som på de forskellige taps, det virker også
fint.

Men mit problem er om der findes en måde at "skrive" tilbage til min
TabStrip således at når der vælges en funktion i træstrukturen bliver det
korekte faneblad fremhævet.

Jeg håber det er til at forstå hvad jeg mener :

Mvh
Bo Pfänner

Fra : Rayman

Dato : 17-04-02 19:49

Er det sådan:

TreeView1_NodeClick(node...)
TabStrip1.Tabs.Item(Node.Tag).Selected = True
End sub

?

Mvh. Rayman

Fra : Bo Pfänner

Dato : 18-04-02 10:55

Jeg giver det lige et forsøg så vender jeg tilbage.
Tak for hjælpen,

Bo