MS Windows
briani 27239
boot valg
Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 17-04-02 06:53

Hejsa
hvor er det nu lige man ændre hvilket system man vil ha som default windows
ved opstart pt er der winxp-win_2000-win_me og vil så gerne ha win me som
opstart.

mvh morten

Fra : Jørn Sidelmann Mathi~

Dato : 17-04-02 07:40

Hej Morten

Kontrol panel - system - advance - startup and recowery - klik på det OS du
ønsker at gøre til default OS.

Mvh Jørn

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 17-04-02 08:18

"Jørn Sidelmann Mathiasen" <jsm@hst.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
>
> Kontrol panel - system - advance - startup and recowery - klik på det OS
du
> ønsker at gøre til default OS.
>
> Mvh Jørn

ok og vis så lige det er win_me man vil rette det i og den er på dansk hvor
er det så "glemte at skrive at det var en dansk win"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-02 18:00

Wed, 17 Apr 2002 09:18:12 +0200, skrev "Morten Skov Nielsen"
<scc@mail.tele.dk>:

>ok og vis så lige det er win_me man vil rette det i og den er på dansk hvor
>er det så "glemte at skrive at det var en dansk win"

Du kan kun gøre det i XP eller 2000, medmindre du vil rode i
boot.ini med større risiko for at lave fejl.

Jeg ved heller ikke, hvad det hedder i en dansk Windows udover
det må være et eller andet med start.
--
med venlig hilsen
Knud