Snurre Snup og gutterne på DVD?
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 16-04-02 23:43

Hvorfor kan jeg ikke finde nogen DVD-udgivelser med de gode, gamle 'så er
der tegnefilm' produktioner fra Warner Bros. mm? Vil man virkelig bilde mig
ind at branchen ikke vil udgive disse og score en ekstra skilling? Er der
nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke kommer noget fra den kant? Hvem
skal man evt. punke for at få udgivet Snurre Snup, Daffy, Tom & Jerry, Pip &
Sylvester, Hjulben og Grimm E. Ulv og hvad har vi, på DVD?

Chris

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 17-04-02 10:28

Hej

C.H.Engelbrecht wrote:
> [...]
> Hvem skal man evt. punke for at få udgivet Snurre Snup, Daffy, Tom &
> Jerry, Pip & Sylvester, Hjulben og Grimm

Uha, en skive med 3-4 timers tegnefilm af den slags kunne dæleme være guld!

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Morten DH

Dato : 17-04-02 14:59

Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbd406a$0$11908$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej

Er

> Uha, en skive med 3-4 timers tegnefilm af den slags kunne dæleme være
guld!

Jeps og en genudgivelse af Roadrunner vs The Cyote laserdisken

Fra : Lars Josephsen

Dato : 18-04-02 20:54

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> writes:

> [...]
> skal man evt. punke for at få udgivet Snurre Snup, Daffy, Tom & Jerry, Pip &
> Sylvester, Hjulben og Grimm E. Ulv og hvad har vi, på DVD?

Tegnefilm ser heldigvis gode ud på VCD, se f.eks.:
http://www.videocds.com/cartoon.htm

Jeg købte de to Road Runner VCDer, efter Chuck Jones døde.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.