Hvilket MoBo ?
Fra : kim

Dato : 16-04-02 18:38

Hej Gruppe
Hvilket MoBo vil I anbefale mig (evt opgradering) så jeg uden problemer kan
køre de nyeste spil ?
Jeg vil gerne beholde de 2 SD ram jeg har og og med minimum en 1000 mhz
prossessor.
Mit "nuværende" system:
Kabinet ATX Miditower
Win98 DK OEM
K6XV3 + SS-7 ATX /66 Rev. B System Board
AMD K6 - II 500 Mhz prossessor med 3D now
2 stk 256 Mb SD ram 133 Mhz
40GB Barracuda IV harddisk 7.200 RPM,
Aopen GeForce2 MX400 m. tv out (bliver udskiftet til et større)
Sound Blaster Live 5.1
CD-Rom ASUS 40*max
Memorex 24*10*40 just burn

På forhånd tak...
Kim O

Fra : Leony

Dato : 17-04-02 08:53

"kim" <kio@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket MoBo vil I anbefale mig (evt opgradering) så jeg uden problemer
kan
> køre de nyeste spil ?

Du kan købe en Celeron/Duron 12-1300 mhz til omkring 2000,- inkl. mobo og
køler.
Kig på edbpriser du kan sikkert finde et godt tilbud.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/