Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S30?
Fra : Someone

Dato : 16-04-02 21:58

Hej...

Jeg er ved at købe et digital kamera, jeg har set på et Canon PowerShot
S30, nogen der her en mening om det?

Jeg har læst om mange som køber i tyskland og spare mange penge. Er der
nogen som ved om det er rigtigt og som kender en adresse?

Thor Jensen
someone@fatalerror.dk
http://fatalerror.dk

Fra : Søren Kops

Dato : 16-04-02 22:14

Her er det billigt:
www.topvision.de

mvh
søren kops

Fra : MOA

Dato : 16-04-02 22:29

"Søren Kops" <soren@kops.biz> skrev i en meddelelse
> Her er det billigt:
> www.topvision.de

Eller endnu bedre:

http://www.digitalkamera-preisvergleich.de/

Lidt ala edbpriser.dk (hvis du kender det?).

På den side kan du søge på alle slags kameraer, kortmedier, ekstraudstyr osv
osv. Så kan du finde det billigste sted for lige den model du søger....

MOA
Try out my Unreal Tournament server on 62.79.52.61 [UTpure, Mapvote, 110%
gamespeed]

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 16-04-02 23:27

On Tue, 16 Apr 2002 23:14:16 +0200, "Søren Kops" <soren@kops.biz>
wrote:

>Her er det billigt:
>www.topvision.de

Det kniber med at finde et kamera på deres hjemmeside - ahr du et mere
præcist link?

Lars

Fra : Pipeline

Dato : 16-04-02 23:41