Udskrivningsproblemer i Office xp?
Fra : Lars-Bo

Dato : 16-04-02 22:02

Jeg er gået fra office 2000 til xp. Men jeg har fået problemer i word. Når
jeg sætter et billede ind i et dokoment fra scanneren som jeg plejede i
2000, vil printeren ikke skrive billedet ordentligt ud? Det ser fint nok ud
på skærmen? Jeg ved det ikke har noget med printeren at gøre for teksten
står fint nok? Men billedet er bare nogle streger på papiret? Hvad er der
galt?

Hilsen Lars-Bo

Fra : hcma

Dato : 17-04-02 18:22

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står fint nok? Men billedet er bare nogle streger på papiret? Hvad er der

Jeg tror ikke det er noget vil prale med, men jeg har oplevet det samme
i.f.b. med en opgradering, og løsningen for mig, efter l a a a n g tids
fejlfinding, var (ups) at skifte blækpatron i min printer og det hjalp
fantastisk. Jeg ved ikke om det hjælper dig, men det gør det jo nok ikke,
for du har selvfølgelig tjek på dine blækpatroner.
mvh
HC

Fra : Lars-Bo

Dato : 18-04-02 15:10