Film med skuespillere fra Saturday Night L~
Fra : Mads Rahbæk Madsen

Dato : 02-02-01 20:57

Hej Gruppe!

Jeg har efterhånden set en del film med 2 eller flere af dem fra
Saturday Night Live. F.eks. Billy Madison i aften på TV3. Nogen der
kan nævne en bunke film som den? Gerne med navne på medvirkende.

Mvh. Mads

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 22:34

"Mads Rahbæk Madsen" wrote:

> Jeg har efterhånden set en del film med 2 eller flere af dem fra
> Saturday Night Live. F.eks. Billy Madison i aften på TV3. Nogen der
> kan nævne en bunke film som den? Gerne med navne på medvirkende.

http://us.imdb.com/Details?0072562 er din ven.

Eller er det noget andet du tænker på????

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : N/A

Dato : 04-02-01 13:14

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 04-02-01 13:14

Desværre er han død og borte....

Rasmus

Rasmus Christiansen
ID Music, Danmark
"Zeki" <sinners.inn@image.dk> wrote in message
> Prøv at chek de tidlige 80'er film med bl.a Chevy Chase, Steve Martin,
Bill