kan t20e nulstilles ?
Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 16-04-02 20:47

Hej

Jeg har købt en brugt T20e telefon, men den tidligere ejer kan ikke huske
telfonlåsen (koden), kan jeg resette telefonen på en eller anden måde ?

altså, jeg kan godt bruge telfonen men jeg kan bare ikke gå tilbage til
fabriksinstillinger uden telfonlåsen :/

Fra : Fischer

Dato : 17-04-02 05:37

> ... men den tidligere ejer kan ikke huske telfonlåsen (koden)

Typisk. Har selv været der.

VIGTIG MEDDELELSE TIL ALLE:

Hvis du synes det er smart at man kan lægge en kode som en slags
tyverisikring af telefonen.
LAD VÆRE - DEN ER VÆRDILØS !!!

Selv om du bruger en kode som du helt sikkert kan huske om 2-3 år når du
sælger telefonen.
LAD VÆRE - DU GLEMMER DEN !!!

*Fischer

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 17-04-02 14:04

godt sagt.... men jeg har jo stadig en låst telefon ---- anyone ????

Fra : Jens Karstoft

Dato : 17-04-02 17:30

> godt sagt.... men jeg har jo stadig en låst telefon ---- anyone ????

Denne kode kan godt fjernes. Det er næsten samme procedure som at fjerne
simlåsen. Jeg kan evt gøre det for dig.

Mvh
Jens Karstoft
--