Prolog med Java Interface
Fra : Jess Skjøth Petersen

Dato : 16-04-02 20:55

Hej alle

Jeg er igang med at lave et 4-på-stribe spil i prolog, men da interfacet
ikke er særlig brugervenligt, vil jeg lave et interface i Java. Jeg ved ikke
lige hvordan jeg skal komme igang, og hvilken api jeg skal bruge, så derfor
håber jeg at der er nogen som kan hjælpe mig, enten med links til en god
api, med en god tutorial.

På forhånd tak for ALLE forslag!

Fra : Soeren Dalby

Dato : 16-04-02 22:13

Kig her:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/native1.1/concepts/index.html

--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Jess Bring-Larsen

Dato : 17-04-02 06:59

Jess,

Prøv se på disse links:
http://www.ugosweb.com/jiprolog/index.shtml
http://www.cs.kuleuven.ac.be/~bmd/PrologInJava/
http://www.declarativa.com/InterProlog/default.htm

google: Prolog+Java

Jess Bring-Larsen

Fra : Jess Bring-Larsen

Dato : 17-04-02 07:02

Jess,

Har du iøvrigt kigget på XPCE?
"XPCE is a toolkit for developing graphical applications in
Prolog and other interactive and dynamically typed languages.
XPCE follows a rather unique approach of for developing
GUI applications, which we will try to summarise using the points below."
http://www.swi.psy.uva.nl/projects/xpce/

Jess