Kattetræf i Østjylland
Fra : Mette Svangren

Dato : 16-04-02 20:28

Jamen, så lad os da få lavet den nye "jydetråd" *G*

Jeg er med på et østjysk kattetræf og lægger gerne hus til (så længe folk
lover ikke at være misundelig på københavnernes utallige killinger og i
stedet "nøjes" med Ludde & Ladde .

Jeg har masser af plads, så der behøves (næsten) ingen grænser hvad
deltagerantal angår. Jeg bor i Stouby, 10-15 min. kørsel øst for Vejle og
15-20 min. kørsel syd for Horsens (ret tæt på Hedensted, for dem der var med
der).

Lad os høre, om det har interesse, så vi også kan få nogle datoer på bordet!

MVH Mette

Fra : Christina K

Dato : 16-04-02 21:05

Hej Mette og andre gæve jyder

Jeg er helt klart med på ideen. Med hensyn til datoer, så er jeg lidt på
glatbane, for jeg har hovedopgave aflevering i næste måned. En søndag
eftermiddag eller en hverdags aften tror jeg ville passe fint, men lad
os nu se hvordan andre kan.

Vi ses
Christina

Mette Svangren <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbc7b2d$0$58745$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 17-04-02 07:51

Hej Mette og Christina samt alle andre
Jeg vil også med, men en hverdags aften er for mig at foretrække.
Blot kræver det, at jeg kan samles om af Christina, da jeg ikke selv har
kørekort, og min mand er på arbejde fra kl. 19.00 på hverdage.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Christina K

Dato : 17-04-02 13:24

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9j60e$48d$1@sunsite.dk...
> [...]
har
> kørekort, og min mand er på arbejde fra kl. 19.00 på hverdage.

Hej Birgitte

Selvfølgelig kan du det, jeg kommer jo til at køre forbi Låsby alligevel
for at komme "sydpå".

Hygge hejsa
Christina

Fra : Birgitte

Dato : 17-04-02 14:00

Hej Christina
Ihh tak skal du ha' Nu håber jeg så på, at det bliver en hverdag.
Weekenderne er vi booket enormt op, vi vil nemlig have anlagt have i år

> [...]
> har
>
> Hej Birgitte
>
> Selvfølgelig kan du det, jeg kommer jo til at køre forbi Låsby alligevel

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 16-04-02 21:42

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Jeg er med på et østjysk kattetræf og lægger gerne hus til (så
> længe folk lover ikke at være misundelig på københavnernes
> utallige killinger og i stedet "nøjes" med Ludde & Ladde .

Hahaha. Her måtte de altså også "nøjes" med voksne katte, tihi, men det
gik nu også godt nok for Lante fedtede sig vidst ind allevegne

Håber det lykkes for jer for det er altså rigtigt hyggeligt.

Kate

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 17-04-02 01:25

Jammen, jeg er da med og ved godt, hvor Stouby ligger (Min mor bor i
Bjerre).

Hverdage er bare ikke så godt for mig, da jeg har aftenarbejde, men jeg
kan vist alle fre-, lør- og søndage i næste måned; -Eller måske
Kristi himmelfartsdag/2. pinsedag?

Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Linda

Dato : 17-04-02 15:13

Hej
Jeg er med på et kattetræf igen, men ved ikke hvordan det kommer til at ud i
næste måned, så jeg vil stå lidt standbye, og se indtil en uges tids før
eller sådan, eller når jeg ved noget ! *SS*

Linda, Venus og Frederik

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-04-02 21:57

Hejsa!

> [...]
før
> eller sådan, eller når jeg ved noget ! *SS*

Jeg har det vist egentligt lidt på samme måde. Jeg vil enormt gerne
prøve et kattetræf, men min kalender er lidt "rodet" i øjeblikket, så
hvis I andre finder en dato, så vil jeg se om "det flasker sig" når vi
når lidt nærmere. Eller også vil jeg forsøge at få den dag "ryddet" for
eventuelle andre aktiviteter.

Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-04-02 16:19

Jeps jeg er oz med *S*
Men øøøhhh kan bedst/vil helst i weekenderne (skal møgtidligt op i
hverdagene)
Kan IKKE d.4.-5. Maj.

Kan jeg også få et lift mon?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Mette Svangren

Dato : 17-04-02 20:01

Når vi taler tidspunkt, kan jeg sådan set både hverdage og weekend, inkl.
pinse og bededag. Jeg ville dog foretrække weekend, da jeg ellers forudser
problemer med at overbevise min 15 måneder gamle datter om, at hun skal i
seng, når vi har gæster

MVH Mette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-04-02 21:24

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> problemer med at overbevise min 15 måneder gamle datter om, at hun skal i

Jeg kan altså ikke i diverse helligdage og småferier, for der befinder jeg
mig på en eller anden campingplads *G*

Men ellers kan jeg i "almindelige" weekender.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-04-02 19:29

Vi østjyllændere snakkede på et tidspunkt om at købe daggamle kyllinger
sammen.
Var det måske en ide at vi kombiede det med vores næste træf?
Kender som sagt til en i Odder som sælger kyllinger, så måske vi kunne finde
ud af noget?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 20-04-02 00:06

Det lyder da rigtig godt jeg vil også gerne med, fre, lør og søn passer mig
bedst da jeg skal meget tidligt op på arbejde i hverdagen.

Datoer kan jeg ikke umiddelbart sige men nu må vi se

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen