hjælp til mirc
Fra : Storefod

Dato : 16-04-02 20:29

efter jeg har fået adsl teledanmark bredbånd kan jeg ikke sende med mirc
hvordan sætter jeg det op så jeg kan sende.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 17-04-02 01:36

Topic siger næsten alt, i så fald skal du nok åbne et par porte for at det
virker helt!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Jacques Chr. Anderse~

Dato : 27-04-02 01:28

Sikkert ikke den rigtige gruppe....men alligevel ikke helt OT!..

"..skal du nok åbne et par porte...."

Hvad er det for noget med de porte?...
Skulle forsøge hos en kammersjuk.
Han har en speedstream-router.
Tag nu fx. RogerWilco den skal bruge port: tcp 3782 og udp 3782
Maskinen han skulle hoste fra hedder: 192.168.1.101
Har så skrevet(via hyperterminal): system addserver 192.168.1.101 tcp 3782
og tilsvarende for UDP...
DET VIKER IK!..
Hvad er det jeg har misforstået?..

Hilsen