hvilke bøger er bedst når man lige skal ti~
Fra : Henning Larsen

Dato : 16-04-02 19:33

hej alle
jeg ville bare høre om der er nogen der kan give mig et godt råd, havd angår
bøger
når man starter på HTML for første gang

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-04-02 19:41

"Henning Larsen" <isphl@tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg ville bare høre om der er nogen der kan give mig et godt råd, havd
angår
> bøger
> når man starter på HTML for første gang

Der findes nogle billigbøger fra IDG så som "HTML på 10 minutter" til 60-80
kr.

De er fine til at starte med.

Hvis du ikke insisterer på en bog kan du også sagtens bruge tutorialen på
http://www.html.dk

--
Jakob Andersen

Fra : Ostekongen

Dato : 16-04-02 20:48

Ja, eller prøv www.w3schools.com . En glimrende side med tutorials til
ethvert behov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-02 21:14

Tue, 16 Apr 2002 21:48:23 +0200, skrev "Ostekongen"
<ostekongen@hotmail.com>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Zapp:o\)

Dato : 17-04-02 11:36

Kig ind her :

http://www.idgforlag.dk

Her kan du finde de såkaldte IDG Hæfter som er ligesom hele bøger .
Der er alt at vælge imellem også for begyndere . Held og lykke

Zapp