GPRS priser hos Sonofon
Fra : Kim Winther

Dato : 16-04-02 19:14

Hejsa

Er der nogen der ved om Sonofon er begyndt at opkraeve trafik-afgift
for GPRS, eller de stadig, og ligesom TDC hoerer jeg, stadig koerer
flatrate?

mvh Kim

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 16-04-02 21:30

On 16 Apr 2002 11:14:23 -0700, kim@netcific.com (Kim Winther) wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogen der ved om Sonofon er begyndt at opkraeve trafik-afgift
>for GPRS, eller de stadig, og ligesom TDC hoerer jeg, stadig koerer
>flatrate?

Tjah jeg bruger det flittigt og har endnu ikke fået en
forbrugsregning.

Tillige har de jo udtalt noget i stil med at de ikke tror på det nogen
siden bliver muligt/rentabelt at opkræve forbrugsafgiften, og
planlægger at fortsætter med den nuværende model. (dette jvf en
artikel i computerworld, som jeg ikke gider lede efter nu:)

Fra : Kim Winther

Dato : 17-04-02 10:29

hmm - nu ringede jeg lige og spurgte dem (sonofon) af to gange:
Foerste gang fik jeg oplyst at det var de faktisk begyndt paa d. 15.
april (altsaa i mandags), og anden gang, da jeg saa ville checke min
saldo (jeg har flyttet et par mb via gprs de sidste par dage), at nej
- ikke endnu - og at selvom det var meningen de skulle vaere begyndt
mandag, saa "afventer de godkendelsen af en ny prisstruktur".

Hvad denne nye prisstruktur indeholder eller hvad tidshorisonten er,
kunne der p.t. intet oplyses om bortset fra, at jeg ville kunne laese
om den paa sonofon's hjemmeside, naar den er traadt i kraft.

kim

Fra : Anders

Dato : 17-04-02 13:19

> [...]
> kunne der p.t. intet oplyses om bortset fra, at jeg ville kunne laese
> om den paa sonofon's hjemmeside, naar den er traadt i kraft.

Til info kan jeg olyse at TDC Mobil først tager penge pr mb 1/10/2002 -
indtal da er det dejligt gratis

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 19:57

Prisen kommer til at ligge på 25,- pr megabyte, og det er sikkert og vist i
første omgang, og så vidt jeg ved er de startet med at tage penge for det.
MVH. Birkoff