Geddefiskeri
Fra : Mørch

Dato : 16-04-02 18:57

Hej ng.
Jeg har fisket i mange år, men ikke stiftet bekendtskab med gedderne endnu.
Det vil jeg prøve imorgen. Hvad kan i anbefale af agn? Død som levende og
spinner/blink?

På forhånd tak

_Moerch

Fra : Michael Boysen

Dato : 16-04-02 20:20

Mørch skrev:
> Jeg har fisket i mange år, men ikke stiftet bekendtskab med gedderne
endnu.
> Det vil jeg prøve imorgen. Hvad kan i anbefale af agn? Død som levende og
> spinner/blink?

Det var da også på tide, men måske det mindst velvalgte tidspunkt da
gedderne er fredet i april.
Vend tilbage omkring første maj så skal jeg nok give et par tips

Hvis du alligevel skal fiske, vil jeg anbefale at satse på nogle havørreder
fra kysten - denne tid er tæt på at være topsæson.

/Michael Boysen

Fra : Mørch

Dato : 16-04-02 20:45

Typisk

Mvh
_Moerch

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 17-04-02 07:08

Som Michael siger, så er de fredet hele april måned, men indtil da kan du jo
gøre dig nogle forberedelser.

Lidt supplerende oplysninger om det fiskested du havde planlagt (sø, mose
eller å samt størrelse på fiskevandet. Skal der fiskes fra båd eller
land.)vil være en hjælp, hvis man skal give et par indledende fif.

mvh
Kåre