Engelsk censur - nye tider
Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-02-01 20:25

Hvad sker der dog hos de kære engelske BBFC, Zombie Holocaust kommer
ganske uklippet, der er rygter om at Salo ligeledes for lov til at blive
udgivet i sin fulde længde, nye tider må man sige, men det gælder måske
kun den mere urealistiske "vold/splat"?

http://www.sexgoremutants.f9.co.uk/zholoc.html

Mvh.

Ole

Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-02-01 12:33

> [...]
>ganske uklippet, der er rygter om at Salo ligeledes for lov til at blive
>udgivet i sin fulde længde, nye tider må man sige, men det gælder måske

Det er måske ikke helt forkert. Reservoir Dogs's har bl.a. også fundet
vej til det engelske DVD marked i en ikke-censureret version.

Men alligevel... De er ikke blevet helt "blødsødne" endnu, da f.eks.
den engelske DVD version af The Abys ikke indeholder "rotte-scenen".

http://www.r2-dvd.org/r2rumour.shtml#0202-00-09:00am

De er skøre de englændere...

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 04-02-01 03:23

Hvordan finder man egentlig ud af om de forskellige udgivelser er
censureret?

Det er vel ikke ligefrem noget der bliver reklameret for!

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : David Schjelde

Dato : 06-02-01 10:30

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> Hvordan finder man egentlig ud af om de forskellige udgivelser er
> censureret?
>
> Det er vel ikke ligefrem noget der bliver reklameret for!

Se indlæg af 23-01-01 om emnet. Der er et par virkelig gode links.

Mvh
David

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-02-01 17:38

"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> skrev:
> [...]
> ganske uklippet, der er rygter om at Salo ligeledes for lov til at blive
> udgivet i sin fulde længde, nye tider må man sige, men det gælder måske

Salo er en noget special oplevelse skulle jeg hilse og sige.

--
Mark