Anbefal en mobil
Fra : Martin

Dato : 16-04-02 17:26

Jeg er blevet træt af min gamle 3310 og vil have en ny. Har kigget lidt på
en T-65 eller en 5210. Nogen der har nogen erfaringer med disse?

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 23:10

Hvis du er vandt til nokia og er glad for måden du navigere rundt på med en
nokia telefon så vælg en nokia.

Hvis du vil have nogle flere fede funktioner så vælg ericsson. T65 har
f.eks. pop3. Lækker feature.

Personligt kan jeg ikke forene mig med ericssons langsomme menuer. Og f.eks.
når man skal sende en sms. Så skal man vente på den sender. Med alle de
nokia telefoner jeg har haft har jeg kunne clear med det samme og låse den
lige efter jeg har trykket ok for at sende.

Det har ericsson ikke lært endnu, og det lærer de sikkert aldrig. Det er
småting det ved jeg godt, men ikke desto mindre en ting som er et kæmpe
irritationsmoment for mig.

/Dumonde

Fra : /me

Dato : 18-04-02 18:35

"T65" er ikke så slem. Det styre for hårdt....

Fra : Dumonde

Dato : 18-04-02 22:07

Men hvad er det der styrer for hårdt?

Fra : Martin

Dato : 19-04-02 09:23

Er det rigtigt at Ericsson ej heller har intilligent ordbog til sms?
Tror jeg holder mig til Nokia...

Fra : Dumonde

Dato : 19-04-02 13:44

Alt ericsson har lavet efter T29 har T9 ordbog. Så vidt jeg husker.

T65 har i hvertfald.

/Dumonde

Fra : Claus Rolsted

Dato : 19-04-02 14:41

> Alt ericsson har lavet efter T29 har T9 ordbog. Så vidt jeg husker.
> T65 har i hvertfald.

Kor-rekt!

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort