MS Windows
briani 27239
netværksprofiler i xp
Fra : Christian Catu

Dato : 16-04-02 17:19

Hejsa
Jeg har hørt noget om, at XP har en smart feature, hvor folk der har
forskellige netværksopsætninger på deres notebooks til arbejde og privat,
kunne skifte mellem disse hurtigt og smertefrit. Er der nogen der kan
forklare mig det noget bedre?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-02 19:30

Tue, 16 Apr 2002 18:18:54 +0200, skrev "Christian Catu"
<catu@NOSPAMworldwidenerds.dk>:

>Jeg har hørt noget om, at XP har en smart feature, hvor folk der har
>forskellige netværksopsætninger på deres notebooks til arbejde og privat,
>kunne skifte mellem disse hurtigt og smertefrit.

Det kan man nu i alle Windows (i hvert fald fra 95).

Systemegenskaber => Hardware => Hardwareprofil.

Lav en opsætning, kopier hardwareprofilen, lav de ændringer der
skal til.

Ved boot kan man så vælge mellem de forskellige profiler.
--
med venlig hilsen
Knud