HJÆLP.. pludselig er alle dokumenter LÅST.~
Fra : Razer

Dato : 16-04-02 17:12

hej alle...

Jeg startede lige Exel og dokumentet var låst imod redigering.
Jeg kan ikke starte et nyt dokument men kun åbne gamle.
I word er der samme problem.
Den skriver at dokumentet er låst mod redigering..

Hvordan er det sket, jeg brugte programmerne imorges??

Det er Office xp pro, og den er aktiveret.
Hvis jeg reinstallerer og prøver at arbejde uden at aktivere den og blot
køre trial er der samme problem.

Jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe, da jeg ellers må formatere
og genistallere alt, men det skulel vel ikke være nødvendigt.
Jeg har ikke ændre noget på nogen måde, så det kommer som en MEGET STOR
overraskelse.

Mvh.
Thomas

Fra : JSC

Dato : 18-04-02 11:25

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er Office xp pro, og den er aktiveret.
> Hvis jeg reinstallerer og prøver at arbejde uden at aktivere den og blot
[klip]
> Mvh.
> Thomas

Hej Thomas

Jeg kender ikke til Office XP, men har du haft et nedbrud i Excel forinden?
Hvis Excel har lukket "ulovligt" ned, er filen spærret med det brugernavn,
der står i Excel indstillingerne, og kan i nogle tilfælde klares ved at du
ændrer dit brugrnavn i Excel (funktioner, indstillinger).
Luk Excel og start den igen.
--
Mvh/Regards
Jan Skov