Logoer til Nokia 8210
Fra : Devast8or

Dato : 02-02-01 20:03

Hejsa,

Jeg ville gerne lave mit eget logo til min N8210 (ved ikke om det gør en
forskel hvilken model det er) men hvordan. En af mine venner har en
demoversion af Nokia logo manager, men der står demo i hjørnet og det er
ikke til at fjerne, og iøvrigt er der noget med at man skal sende det fra et
v.90 modem hvilket jeg ikke er i besiddelse af (men hvis det bliver
nødvendigt kan jeg nok låne et for en kort bemærkning). Jeg synes jeg så at
der var en der havde skrevet nogle adresser på nogle hjemmesider hvor man
kan lave sit eget loge men jeg kunne ikke finde det. Så husker jeg rigtigt
eller ej? eller er der en anden måde at gøre det på?
TIA

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : JK

Dato : 03-02-01 08:43

Du kan lave din egne logoer på www.dingelink.dk Du kan dog kun modtage dem
hvis du har TDC abonnement.

Du kan evt. også tegne det og så få en med TDC abonnemenet til at sende det
til dig.

JK

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-01 15:55

Tak. kan jeg mon så bruge det når jeg har Telmore? de bruger jo som bekendt
Stjæle Danmarks net.

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-01 19:27

Er afprøvet, det kunne jeg godt :)

Devast8or

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 03-02-01 16:50

Logomanager 1.1 beta 4 med registring er hermed postet i dk.binaer

Mvh Anders

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 04-02-01 12:17

Brug www.speedytomato.dk - kræver kun en registrering, og så kan du tegne