VM i spor 2002
Fra : KO

Dato : 16-04-02 16:34

Hej.

Ville bare lige fortælle, at verdensmesteren i spor 2002 i Slovakiet, blev
en dansker fra Flyvestation Skrydstrup.

Godt gået......

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 16-04-02 19:32

Hej..

Hvilken slags Spor ???
Og hund.??

Mvh. lars

Fra : pmj

Dato : 16-04-02 21:02

"Lars Gaardsøe" skrev d. 16-04-02 19:32 dette indlæg :
> Hej..
>
> Hvilken slags Spor ???

IPO Sporhunde 2 spor

> Og hund.??

Schæferhund

http://www.kandu.dk/

Fra : Malle-brok

Dato : 16-04-02 21:37

> IPO Sporhunde 2 spor

Mon ikke det er FCI SPH II i stedet for ???

Og et godt bud på "danskeren fra Flyvestation Skrydstrup" er sikkert Bjarne
Thomsen med Henpers Ax....

Hilsen
Carina

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 16-04-02 22:31

Hej malle-brok..og spor- venner.

Har du/i noget erfaring i Schweiss arbejde.....er jeg meget intersseret,
er selv startet langsomt ud...købt diverse ting.. startet træningen for 14
dage siden..med spor/ indlæring af ritualer...halsbånd/snor..hverdag siden,
og har ambition om at ta´ en sådan prøve.. det er jo´ utroligt
tidskrævende./ ensomt arbejde... gode tips´ modtages gerne..

Mvh. Lars

Fra : tine yding jensen

Dato : 16-04-02 23:11

"Lars Gaardsøe" <lars.g@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og har ambition om at ta´ en sådan prøve.. det er jo´ utroligt
> tidskrævende./ ensomt arbejde... gode tips´ modtages gerne..

Hej Lars,

Jeg har selv trænet schweiss med min hund, og det er ret sjovt. På denne
side http://www.danbbs.dk/~haugaard/ er (jeg har ikke læst det hele) en
masse om schweiss træning mv.

God fornøjelse.

Kh. Tine

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 17-04-02 16:48

> Jeg har selv trænet schweiss med min hund, og det er ret sjovt. På denne
> side http://www.danbbs.dk/~haugaard/ er (jeg har ikke læst det hele) en
> masse om schweiss træning mv.

Hej tine

Tak for info... der var et par nyttige tips´
Mvh. Lars

Fra : Jo-Ann

Dato : 17-04-02 12:34

Hej Lars !

Hvor I landet bor du ? Jeg ved da flere steder hvor man træner schweiss. Jeg
træner også selv...og vi starter nok et kursus op selv her i efteråret.

Jeg har også planer om at tage en schweiss prøve med mine vovser.

Mvh

Jo-Ann

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 17-04-02 17:18

> [...]
> træner også selv...og vi starter nok et kursus op selv her i efteråret.
>
> Jeg har også planer om at tage en schweiss prøve med mine vovser.

Hej Jo-Ann.

Nordsjælland....Kender du nogen her ovre ?...

Har fået min hjælp/info til at komme i gang af ..kennel BrownHunt. der som
den eneste i dk.. har schweiss-prøve på en Amstaff.. www.brownhunt.dk
men som hovedsaligt arbejder med labrador.

Jeg har fra 10 ugers hvalp (Amstaff) gået spor.. hun er ekstrem motiveret,
og gik da hun var 4 md.. 100m med knæk...uden problemer.. hvad selvfølgelig
er med til at motivere mig, for at forsætte mere seriøst og målrettet.

så hvis du har noget kontakt til nogen her på djævleøen... må du meget gerne
maile-- til mig.

Mvh. Lars