MS Windows
briani 27239
Fast IP
Fra : Preben Holm

Dato : 16-04-02 16:24

Hvor skal jeg sætte den faste IP adresse ind i Windows XP og ME, som
jeg har fået tildelt af TeleDanmark ?

I øjeblikket kan jeg ikke anvende port 21, det skulle blive løst, når
IP adresse er lagt ind har jeg fået oplyst.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-04-02 18:20

"Preben Holm" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Hvor skal jeg sætte den faste IP adresse ind i Windows XP og ME, som
> jeg har fået tildelt af TeleDanmark ?

Det afhænger af, om de anvender en DHCP-server. Gør de det, skal du slet
ikke sætte den ind. Ellers er det i netværksindstillingerne for
TCP/IP-protokollen.

Fra : GiWeo

Dato : 16-04-02 19:01

On Tue, 16 Apr 2002 19:19:41 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det afhænger af, om de anvender en DHCP-server. Gør de det, skal du slet
>ikke sætte den ind. Ellers er det i netværksindstillingerne for

Hvis du benytter en SS2601 router - skal den bare slukkes og tændes -
så virker det !!

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Preben Holm

Dato : 16-04-02 21:03

Det er en 5711 SpeedStream

Fra : GiWeo

Dato : 17-04-02 17:25

Hejsa

Mon så ikke den også bare skal tændes og slukkes ???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-04-02 21:52

"Preben Holm" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Hvor skal jeg sætte den faste IP adresse ind i Windows XP og ME, som
> jeg har fået tildelt af TeleDanmark ?

Den skal du ikke sætte ind nogle steder. Den bliver tildelt vha. DHCP.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen