Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mere end 2 dl ad gangen
Fra : Henning

Dato : 02-02-01 19:37

Det har været oppe flere hundrede gange før, men det eneste jeg kan
finde nu, er en henvisning til Microsoft, hvor der forklares _hvorfor_
man kun kan hente 2 ad gangen.
Jeg havde en gang en link til en dansk side, som step for step
forklarede hvad der skulle ændres vha. regedit. Nogen der har den
link?

Henning
hsb@image.dk

Fra : Madsen

Dato : 03-02-01 01:16

"Henning" <Nejtak@jegønskerikkereklamer.tak> skrev:

> [...]
> Jeg havde en gang en link til en dansk side, som step for step
> forklarede hvad der skulle ændres vha. regedit. Nogen der har den

Du skal lave en ny fil med efternavnet *.reg med følgende indhold:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Linien med [HKEY_CURRENT...] skal skrives ud i én lang linie
og ikke ombrudt, som den nok bliver her.

Tallet efter dword er det antal filer du max. kan downloade ad
gangen.

Når den er skrevet dobbeltklikker du på den.
Du skal enten logge af og på, eller genstarte computeren før
det virker.

Den side du snakker om er måske denne: ?
<http://pentium.homepage.dk/ >

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Snifty

Dato : 07-02-01 23:56

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Settings]
> "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
> "MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010
[snip]

> Den side du snakker om er måske denne: ?
> <http://pentium.homepage.dk/ >

Den reg-fil som man kan hente på denne side har ikke den nederste linje
med - hvad er forskellen?

--
Snifty
snifty@get2net.dk