Trådløs Trussekontrol
Fra : Jesper Kristiansen

Dato : 16-04-02 12:25

Hej NG.
I min "yndligngs-pornoforretning" fand jeg en lille, ægformet trådløs
vibrator, som vil sætte mig i stand til, at styre min kærestes underliv på
de mest upassende tidspunkter Problemet er bare, at manden ville have
800kr. for den, og det må da kunne gøres billigere. Jeg har brugt timer på
at søge div. smudsige hjemmesider igennem, men uden held. Er der mon nogen,
som ved hvor man kan få en sådan dims til en lidt mere rimelig pris (SU'en
skal helst kunne slå til).
På forhånd tak.
Jesper.

Fra : Britta

Dato : 16-04-02 13:01

Hej Jesper,
Mit gæt er at du nok ikke finder den så meget billigere.
Hvis du gør, så husk endelig at gem bonen/garantibeviset.
De dér trådløse 'apparater' er nemlig ikke det mest stabile,
og købeloven gælder også for ting du har købt i en sexbutik.

Jeg har selv en butik der sælger den slags legetøj, og har
erfaring for at det trådløse generelt er noget bras. Ca. 50% af
hvad vi havde af den slags kom retur, så jeg kan da egentlig
godt forstå hvis din yndlingspornobutik bliver nødt til at
holde sig bare lidt dækket ind, men de 800,- er nu ikke så
voldsom en pris i forhold til hvad forhandleren selv må give for
det.
Vi valgte at tage det ud af sortimentet.

Venligst,
Britta

Fra : Jesper Kristiansen

Dato : 19-04-02 20:20

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse
*snip*
> [...]
> voldsom en pris i forhold til hvad forhandleren selv må give for
> det.
> Vi valgte at tage det ud af sortimentet.

Tak for svaret. Ja, det får det til at virke lidt mere logisk, at den skal
være så dyr. Jeg tror nu alligevel jeg vil tage chancen: Min kæreste tænder
meget på, at jeg styrer hende. Og med et lille tryk på knappen nu og da
(feks på en indkøbstur) kan hun ikke vente med at komme ind af døren hjemme
og flå tøjet af
Tak til alle for svarene.
Jesper

Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-02 18:31

Hvad sku den dims gøre? Give pirrende el-stød? Udtømme kløpulver på klitoris
eller hvad?
Jeg overtog engang en kunstig skede af gummi, og vaskede den og afprøvede
med korrekt glidekrem.
Sådant er vist altid spild af penge.

Geisha-kugler som pigen skal slæbe rundt med i skeden - vil vist kun meget
forelskede piger have besvær med for fyrens (fantasiers) skyld

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-04-02 18:39

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
newsZu8.32705$iY5.1281258@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Geisha-kugler som pigen skal slæbe rundt med i skeden - vil vist kun meget
> forelskede piger have besvær med for fyrens (fantasiers) skyld

Du er sgu' ubetalelig, Bo. Kom nu - vi vil vide mere!

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 16-04-02 18:44

Jens Bruun skrev:

> Du er sgu' ubetalelig, Bo. Kom nu - vi vil vide mere!

Jeg kan se du kender navnet hehe

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-02 17:46

Det vigtigste sexorgan er hjernen.
Så hjælpemidler er pjat - hvis ikke men er til piske.
Vibrationen i dildoer med batteri, er værdiløs
For de paccinske følelegemer i clitoris og penis ligger dybt og ensformig
stimulation keder.
Når man onanerer udfører man små ændringer i retning og tryk uden at tænke
over det. Så en bollemaskine til det ene eller det andet køn kan næppe
laves - hvis ikke der kører meget god pornofilm samtidig

Men man kan lokke folk til at købe de mest fjollede ting, fordi det lyder
videnskabeligt og rigtig effektivt - fx geishakugler der skal få pigen til
at føle sig liderlig hele tiden og minde hende om sit underliv....

Kvinder er født til at behage, og hvis hun vil have fyren på krogen så vil
hun gå med pjattet og sige det virker - ligesom de fleste orgasmer er
hyklede.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 18-04-02 19:04

On Thu, 18 Apr 2002 18:45:51 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>Det vigtigste sexorgan er hjernen.

what ever ...

Bo Warming du er måske den af os der har været længst på nettet
så kan du nok også lige sætte dig ind i den her :
altså gå i debat - skirv under det du svare på skær det væk som du
ikke svare på ...

Mv
Chokmah

fut :dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-02 00:04

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> altså gå i debat - skirv under det du svare på skær det væk som du

Kære søde du. Vi skal jo ikke være egoister, men tænke også på andres behov.
Jeg bundciterede fordi der kunne være nogle der åbnede indlægget og ikke
havde læst min trådstart, som var kort, og nok værd at have ved hånden.
Fordi din kritik ikke sendes privat, er jeg 100% sikker på at du slet ikke
er generet af den korte bundcitering, men du kan lide at herse med folk.
Hvis to læsere kontaktede mig og fortalte at de havde langsomme modems, så
den oldgamle fundats-påfund om ingen bundcitering havde betydning for dem,
så ville jeg _også_ følge rådet - men med større glæde end ved dit
trusselsbrev. Husk at fundatser er vejledende og at den tid er forbi hvor
klager til udbyder fører til censur - alle er enige om at det var en
skandale da løgneklager om BW-offtopic førte til en eksklusion af nettet.
Iøvrigt tager du fejl mht om regler gælder hårdere for folk der har været på
nettet længe.
Og grundet censurtiltage mod mig er jeg novice med ringe usenet-erfaring -
jeg har måtte hacke enejskommunikation ind i årevis og har ikke haft normal
dialog- ytringsfrihed - så tak for dit velmente råd, som jeg vil lægge mig
på sinde..
MEN NU TIL sagEN.

Vi ville alle ønske, at vi som Clinton vadede rundt i Monica Levinsky
haremmer.Eller havde skøn kærestesex der en dag skulle give en børneflok.

Men selv Clinton har brug for onani - tror jeg - og der er ikke altid et
lækkert skår til at hviske liderlige ting og blotte sig, mens han gør det.

"De små forelskelser vaccinerer mod de store" sagde Nietzsche, og når man
ikke opnår de små, så er man betændt efter drømmepigen, og men man venter og
venter, kan man træne på massageklinik.

Prisen for en glædespige er mindre end hvad du betaler for den sprut du
hælder på en restaurant-gås , som alligevel ikke går med dig hjem.

Så mist din jomfrudom - slå op i Ekstrabladets sidste sider, og afprøv
nabolagets sortiment i købesex.

Det man ikke dør af, bliver man stærkere af.

Men skynd dig før feminismen kræver, at luderkunder gabestokkes .

hilZen Bo Warming tlf 35861000

Fra : Tomas O.

Dato : 19-04-02 00:51

Bo Warming skrev:

SNIP

Mod denne mand er der kun EN kur: PLONK

Tomas O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-04-02 12:26

On Thu, 18 Apr 2002 23:50:35 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Bo Warming skrev:
>
>SNIP
>
>Mod denne mand er der kun EN kur: PLONK

ja done

Fra : Britta

Dato : 19-04-02 06:31

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

> Vibrationen i dildoer med batteri, er værdiløs
> For de paccinske følelegemer i clitoris og penis ligger dybt og
ensformig
> stimulation keder.

Fint nok hvis du har erfaring for at dine paccinske følelegemer
har det en smule kedsommeligt under leg med div. sexlegetøj, men
mine
har det altså ret så fornøjeligt. Jeg må derfor konkludere at
man, som
sædvanlig når det angår sex, ikke kan opstille nogle regler for
hvad
der kan føre til orgasme.

> [...]
krogen så vil
> hun gå med pjattet og sige det virker - ligesom de fleste

Når jeg bruger legetøj er det når jeg er alene, så det er næppe
for at behage
min partner at jeg finder på den slags kedsommelige gøremål. I
øvrigt er min partner i de situationer lige glad med mine hyklede
orgasmer, da han jo ikke
er der.

Venligst,
Britta

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-04-02 12:54

On Fri, 19 Apr 2002 07:30:53 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:
> [...]
>min partner at jeg finder på den slags kedsommelige gøremål. I
>øvrigt er min partner i de situationer lige glad med mine hyklede
jamne Britta her har vi sgu da manden bag dildo fri by op af asistens
kikregården :)
Kh
Bp