Intel Printserver - kan ikke få kontakt!!
Fra : Thomas Boje

Dato : 16-04-02 12:33

Hej.

Jeg kan ikke komme i kontakt med min printserver. Den har tidligere
været brugt, og jeg ved faktisk ikke hvilken IP jeg skal bruge for at
komme i kontakt med den.

Hvordan kommer jeg det?? Skal den hardware-resettes, og i givet fald
hvordan??

Jeg har prøvet at tilslutte den en lokal pc'er med en lokal IP, uden
held...

Modellen er en Intel Netportexpress 10/100.

Håber nogle kan hjælpe!!
Thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 16-04-02 14:27

> [...]
> held...
>
> Modellen er en Intel Netportexpress 10/100.

Prøv at fange den med IPX, hvis dette kan lade sig gøre kan du bruge
NetBios.

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-04-02 10:35

> Prøv at fange den med IPX, hvis dette kan lade sig gøre kan du bruge
> NetBios.
>
> Per

Sorry: Hvis dette IKKE kan lade sig gøre

Per