8910 - levering?
Fra : Anders

Dato : 16-04-02 11:43

Er der nogen der ved hvornår 8910 kommer i butikkerne, og der er der nogen
der har haft den i hånden og kan komme emd lidt førstehånds indtryk??

Anders

Fra : Lasse Høeg

Dato : 17-04-02 18:01

> Er der nogen der ved hvornår 8910 kommer i butikkerne, og der er der

I løbet af sommeren.

> der har haft den i hånden og kan komme emd lidt førstehånds indtryk??

Det har jeg. Den er speciel. I stedet for at klappen skyder ud, så det er
telefonen der skyder ud, og man står så 'med klappen' i hånden i stedet.

Men glæd dig :)

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 23:13

> [...]
> telefonen der skyder ud, og man står så 'med klappen' i hånden i stedet.

Men ikke for meget. Jeg blev godt skuffet.

Jeg har dog hørt sidst i maj måned.

/Dumonde

Fra : Lasse Høeg

Dato : 17-04-02 23:31

> Men ikke for meget. Jeg blev godt skuffet.

Kan man lide 8850, kan man også lide 8910. Jeg har personligt aldrig
syntes om 8850. Men menusystem var Nokias nyeste, og det var et fedt
displaylys den havde. Dog kunne man godt savne, at man kunne tage
telefonen uden at kører coveret ned.

Men jeg var nu også halvfuld da jeg prøvede telefonen, så måske den
har været rigtigt skod ;)

> Jeg har dog hørt sidst i maj måned.

Vi får se.

Fra : Dumonde

Dato : 18-04-02 21:27

> [...]
> telefonen uden at kører coveret ned.
>
> Men jeg var nu også halvfuld da jeg prøvede telefonen, så måske den

Nå ja, jeg var sgu også baske da jeg testede den. Jeg syntes det virkede
lidt klamt at man skulle ramme knapperne på begge sider for at åbne den. Det
havde jeg daq ikke fundet ud af selv så baske som jeg var.

> Vi får se.

Nemlig! Men de er nu blevet bedre med deres leveringstider. I gamle dage,
hvis de sagde sommer, så kom de vinter osv.. men ja, lad os nu se.

/Dumonde