Hvordan åbner jeg for SMTP (25) på en D-Li~
Fra : Freddy Kristiansen

Dato : 16-04-02 11:04

Jeg har en mail server stående, som jeg gerne vil have at folk kan sende
mail til. MX'ing og alt er på plads men port 25 bliver stoppet i routeren.

Jeg har fået åbnet for HTTP, FTP og flere andre porte og troede at jeg kunne
gøre det samme med SMTP - men nej - port 25 er og bliver lukket !

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ?

Jeg kører firmware 2.02rc4 !

mvh Freddy

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-04-02 11:13

On Tue, 16 Apr 2002 12:03:45 +0200, "Freddy Kristiansen"
<fk@freddy.dk> wrote:

> Jeg har en mail server stående, som jeg gerne vil have at folk kan sende
> mail til. MX'ing og alt er på plads men port 25 bliver stoppet i routeren.

Er du helt sikker på, at det ikke er TDC, der stopper det?
http://www.csirt.dk/docs/netexpres-mx1.pdf

-A

Fra : Freddy Kristiansen

Dato : 16-04-02 20:48

Tak for tippet - det er præcis det der er problemet......

mvh Freddy

Fra : Steffen Møller Peder~

Dato : 17-04-02 13:20

Hvilken forbindelse har du??