*uh, you touch my tralala*
Fra : Jeanette Nielsen

Dato : 02-02-01 19:12

Er der nogen der kan huske dette nummer???

Jeg har ledt overalt på nettet - næsten - men kan ikke finde det. Mit spgm.
er nu: er det den rigtige titel og hvem har lavet det?

Jeanette

Fra : Flemming

Dato : 02-02-01 19:48

On Fri, 2 Feb 2001 19:12:10 +0100 "Jeanette Nielsen"
<jeanette@groenjord.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Er der nogen der kan huske dette nummer???
>
> Jeg har ledt overalt på nettet - næsten - men kan ikke finde det. Mit spgm.
> er nu: er det den rigtige titel og hvem har lavet det?
>
> Jeanette

Hvis det er et gammelt nummer fra 1984 kan det være phill og Company med
nummeret 'Tralala' hvis jeg husker rigtigt lyder omkvædet nogenlunde
sdådan:

Uh, you touch my Tralala, my ding and dong...

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 02-02-01 19:54

In article <newscache$ak658g$6kl$1@kalvebod.groenjord.dk>,
jeanette@groenjord.dk says...
> Er der nogen der kan huske dette nummer???
>
> Jeg har ledt overalt på nettet - næsten - men kan ikke finde det. Mit spgm.
> er nu: er det den rigtige titel og hvem har lavet det?

Gruppen hedder Phil & Co og nummeret hedder Tralala.

mvh Betina

Fra : Jeanette Nielsen

Dato : 02-02-01 20:29

Det lader til at være det rigtige nummer - og tak for hjælpen! - men ved i
hvor på nettet jeg kan finde det?

Fra : Sir Humphrey

Dato : 02-02-01 22:05

Hej Jeanette

Prøv at kigge lidt i dk.binaer.musik

VH. Sir Humphrey

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-02-01 10:58

jeg fandt den på napster, men det er jo op til den enkelte om man bruger
det.... til alle de gode gamle hits har jeg personligt ingen moralske
konflikter med at hente dem...
nu får jeg nok nogle tilsvinere her i NG'en, men napster er ihvertfald der
jeg fik den
hvis du bruger napster er jeg da villig til at uploade den til dig hvis du
ikke hitter den
mvh sniper_Nolight