Den der tier samtykker
Fra : Arne Eckmann

Dato : 16-04-02 09:07

Ja, den der tier samtykker!

Og her er der 100 % opbakning bag gaardsdagens
testoteron helt, og gruppens anonyme talsmand.

Ha, det er da en flov historie, at skulle være anonym,
når man har 100% opbakning fra gruppen bag sig!

med venlig hilsen
Arne

Fra : Lars Deleuran

Dato : 16-04-02 10:01

Jeg har med gysen fået indblik i Arne Eckmanns hjørne af verden. Et sted
fuldt af forfølgelsesvanvid (forstod jeg på dig, Arne, at du vil rette
henvendelse til mine arbejdsgivere, fordi jeg har fornærmet dig) og
indbildte overgreb ... her kan jeg ikke være med .... jeg strækker våben og
trækker mig, Arne.

Med venlig hilsen

Lars Deleuran

Fra : Arne Eckmann

Dato : 16-04-02 10:11

"Lars Deleuran" <lars.deleuran@mail.dk> skrev:

> [...]
> henvendelse til mine arbejdsgivere, fordi jeg har fornærmet dig) og
> indbildte overgreb ... her kan jeg ikke være med .... jeg strækker våben

Jeg synes ærlig talt du skulle tage at slippe dit
kvælertag på denne slægtforskningsgruppe,
og spare dit krudt, til din kommunalbestyrelse!

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 16-04-02 11:11

"Lars Deleuran" <lars.deleuran@mail.dk> skrev i melding
> [...]
> henvendelse til mine arbejdsgivere, fordi jeg har fornærmet dig) og
> indbildte overgreb ... her kan jeg ikke være med .... jeg strækker våben

Ellers er det jo mulig å fortsette på nyhetsgruppen
for mudderkasting. Kranglingen som har vært i
enkelte tråder de siste dagene, syns jeg passer bedre
der. Forøvrig syns jeg at det overforstående begynner
å minne litt om noen norske, på nyhetsgrupper som
ikke har med slekstforskning å gjøre.

Anne Lise Hovdal

Fra : Lars Deleuran

Dato : 16-04-02 10:07

Jeg har med gysen fået indblik i Arne Eckmann's hjørne af verden. Et sted
fuldt af forfølgelsesvanvid og indbildte personlige fornærmelser (forstod
jeg det rigtigt, Arne, at du ville rette henvendelse til mine arbejdsgivere
fordi du føler at jeg har fornærmet dig? - how low can you go!) .... jeg
kan ikke følge dig, strækker våben og bøjer mig for dit intellekts
overmagt.

Med venlig hilsen

Lars Deleuran,
Den Virkelige Verden