Agurk og squash...
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 02-02-01 18:46

Hej NG.
Jeg savner lige et par gode hurtige råd i forbindelse med at fodre
mine maller og pragtsmerlinger med agurk- og squashskiver.
Skidtet bliver liggende på overfladen og det ser ud til at være ok med
pragtsmerlingerne, men mallerne får jo ikke meget glæde af det
"grønne".
Gode råd modtages med kyshånd.

--
M.v.h.
Carsten Nielsen

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 02-02-01 21:41

"Carsten Nielsen" <perle@privat.dk> wrote in message
> [...]
> perle@privat.dk
> ''Der er ingen grund til at spilde tiden i dag,
> på at tænke over hvad du spildte den på i går.''

Hejsa

Jeg spidser en bambus-pind og stikker den igennem agurken/squashen.
Eneste upraktiske er at man skal sætte pinden i klemme.

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Gert

Dato : 03-02-01 11:18

Læg agurkerne i vand i noget tid. Så vil de synke når de kommer over i
akvariet.

Mvh

Gert

Fra : Wexxex

Dato : 03-02-01 14:11

"Gert" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
> Læg agurkerne i vand i noget tid. Så vil de synke når de kommer over i
> akvariet.
>
> Mvh
>
> Gert

Det har jeg aldrig hørt før, og er nu blevet nysgerrig.
Hvor mange slags grøntsager og frugt kan man ellers bruge som
akvariefoder/grønttilskud ?

Hilsen Wexxex

Fra : Dennis Lerche

Dato : 04-02-01 13:23

> Hvor mange slags grøntsager og frugt kan man ellers bruge som
> akvariefoder/grønttilskud ?

Ærter og salat er de også vilde med.

Dennis