MS Windows
briani 27239
lyd-optager
Fra : Carsten G laursen

Dato : 16-04-02 07:43

Hej

hvor finder jeg et program til at optage lyden fra min line-in
(win-xp)
Håber der er nogle der kan hjælpe

mvh carsten

Fra : Søren Jensen

Dato : 16-04-02 09:32

Hej Carsten

Jeg har engang optaget lyd ved hjælp af brænderprogrammet Adaptec cd
creator.
Der var et lille program med som kunne optage det som kom ind af line-in
indgangen.

MVH
Søren

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 16-04-02 12:25

Hej Carsten!

Prøv det her. Det er godt nok kun til brug i 30 dage men det er et godt
program...
http://tucows.tiscali.dk/mmedia/preview/193466.html

Mvh Søren C

Fra : Alex Thomsen

Dato : 16-04-02 14:36

Kan du ikke bare bruge den lydoptager der følger med XP og sætte den til at
optage fra line in?

/alex