Avvvvv - min pote :-(
Fra : Ann K

Dato : 15-04-02 23:06

Pokkers!
Har lige opdaget at Aske slet ikke vil støtte på venstre forpote ((
Poten er meget hævet og han mjaver klagende, når man rører ved
trædepuden... Der er ikke noget at se, så jeg vil gå ud fra at han er
landet forkert i et spring og har forstuvet et par tæer/"håndleddet"....
Nå - tager til dyrlæge i morgen og får ham tjekket...
Og lige inden nogen farer i blækhuset om hvorfor jeg ikke gør det
allerede nu....
Da det samme skete for Saga (forstuvning), fik vi klart at vide at man
IKKE ville lægge poten i gips/forbinding, før end at hævelsen var faldet
noget... Dvs jeg, rent ud sagt, sparer nattaksten for røntgen og en
behandling, som alligevel ikke kan gennemføres! Er der tale om en
forstuvning, skal han ikke engang have poten forbundet, men kun fred og
ro...

Så kryds lige fingre for min misser... *Ikke en gipsbandage*... *Ikke en
gipsbandage*... *Ikke en gipsbandage*...

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-04-02 23:42

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> Så kryds lige fingre for min misser... *Ikke en gipsbandage*... *Ikke en
> gipsbandage*... *Ikke en gipsbandage*...

Stakkels Aske..
Vi krydser fingre/poter her i håb om at det hjælper..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Tumling

Dato : 16-04-02 00:29

Sender lige et stort Miau herfra til stakkels Aske. Håber det ikke er
så slemt når dyrlægen har set på ham.

/ Tinka, Trold & Inger

Fra : Ann K

Dato : 16-04-02 09:21

Hejsa.
Da vi stod op i morges støttede Aske faktisk på poten )
Han går lidt tungt og vil tydeligvis helst bare ligge og dovne - men det
gør ikke længere så ondt og hævelsen er allerede faldet meget.
Har lige talt med dyrlægen i telefonen... Vi blev enige om at poten nok
kun er lettere forstuvet og at der ikke er grund til at tage derind, med
mindre det lige pludselig begynder at blive værre
Så har vi kun tilbage at forklare Tjalfe, Ranje og Dise at legebarnet
Aske skal tage den lidt med ro... Hvordan vi så skal bære os ad med
det!?

Tak for de krydsede fingre... de hjalp

Mvh Ann - og HalteFanden

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 16-04-02 09:36

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in message news:a9gmuj$8fa$2@sunsite.dk...

> Hejsa.
> Da vi stod op i morges støttede Aske faktisk på poten )
<klip>

Ajj, det var da en dejlig nyhed.
God bedring til Haltefanden *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 16-04-02 17:56

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:a9gmuj$8fa$2@sunsite.dk:

> [...]
> værre Så har vi kun tilbage at forklare Tjalfe, Ranje og Dise
> at legebarnet Aske skal tage den lidt med ro... Hvordan vi så skal

Århhh det var godt. At få Dise til at tage det med ro er vist ikke
nogen helt nem opgave, fnis.

Kate

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 16-04-02 10:21

Hej Ann,
Det var da godt at det går bedre, men jeg kom til at tænke på om vi aldrig
får billeder at se af de søde misser.
Mvh
Vibeke

Fra : Pia

Dato : 16-04-02 11:20

> Det var da godt at det går bedre, men jeg kom til at tænke på om vi aldrig
> får billeder at se af de søde misser.
> Mvh
> Vibeke

og min yndlingssheltie Dise!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 16-04-02 17:56

"Pia" <x@x.com> wrote in news:a9gtpt$1je$1@sunsite.dk:

> og min yndlingssheltie Dise!
>
>:Pia

Hehe, Dise sidder da vist ikke stille længe nok til at man kan tage
billeder af hende, vel Ann?

Kate

Fra : Ann K

Dato : 16-04-02 22:12

Hejsa.
Ja, så er det ikke kun resten af Banden, som skal forklares at Askes
pote er syg... Aske selv mener, at der da intet er i vejen for at dyrke
en omgang kattefræs henover møbler, mennesker og hunde!!! Heller ikke
selv om han stadig er lidt øm....
Men bare dejligt at der ikke var noget alvorligt galt... Må jo indrømme
at i går aftes så det ikke særlig godt ud... Aske som aldrig klager, sad
bare og hang, og havde så svært ved at finde ordentligt hvile....
Nå, men vil aligevel tage Dise med i seng igen i aften... jeg tror ikke
at det vil være så smart at lade de to legekammerater være alene uden
opsyn... ;)

Ang billeder... Vi har fået fingre i et lille billigt digi-cam Så nu
sker der nok snart noget... prøv at tjekke på gruppens hjemmeside om et
par dage
(Hmmmm - hvis jeg altså kan hitte ud af at lægge billederne ind )
Og så bare lige... det er sgutte Dise som er sværest at fotografere -
nogle gange sover hun faktisk... Prøv med Aske = hele fjæset op i linsen
*snuse - snuse - snuse* ... eller sorte Saga og Ranje = en sort "klat"
midt i billedet, som kan være hvad som helst *sss*

Mvh Ann - og ex-HalteFanden