10 things I hate about you
Fra : Ctrl + Alt + Del ®

Dato : 15-04-02 22:09

Hej

Jeg har lige set filmen på TV3 i aften - er der nogen der kan hjælpe med
navnet, på den gruppe der spillede igennem det meste af filmen?

Tak
--
Email minus .com

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-04-02 22:14

Ctrl + Alt + Del ® wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige set filmen på TV3 i aften - er der nogen der kan hjælpe
> med navnet, på den gruppe der spillede igennem det meste af filmen?
>
> Tak

Gruppen der spillede til Prom night er ihvertfald Save Ferris.
Gruppen med den lyshårede tøs der sluttede med at spille på taget mindede
lidt om K's Choice men jeg er ikke sikker

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-04-02 22:26

http://us.imdb.com/Credits?0147800

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Per Clement Lund

Dato : 16-04-02 09:48

Hej

I følge min hukommelse, rulletekster og sountrack. Skulle jeg mene at det
er
Letters to Cleo Der bliver spillet. Det er forresten Kats ynglings band.

MVH Per

Fra : Kenneth K.

Dato : 17-04-02 19:22

Nu der snakkes om filmen. Er der nogle der ved hvem der spiller i Kats bil,
der hvor hun holder ved siden af poptøserne ("angry girl music" blev det
vist kaldt). Det er lige i starten af filmen. Synes at have hørt den før,
men jeg tror ikke den er helt ny.

Jeg kunne ikke genkende noget fra soundtracket, den blev da også kun spillet
ganske kort og kun i bilen.

check evt.
http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=701744302/pagename=/RP/CDN/FIND/alb
um.html/artistid=10+THINGS+I+HATE+ABOUT+YOU+(SOUNDTRACK)/itemid=649717

/Kenneth

Fra : Per Lund

Dato : 18-04-02 10:55

Hej Kenneth

Det er Joan Jett med Bad Reputation. og ja den er vist nok gammel

MVH Per

Kenneth K. <screanny@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbdbd4a$0$26548$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Per Lund

Dato : 18-04-02 10:57

Hej Kenneth

Fra : Kenneth K.

Dato : 18-04-02 16:16

Det er bare helt pingvin, takker mange gange.