hjælp til pop
Fra : jensen

Dato : 15-04-02 22:04

hej

jeg har et lille problem , jeg søger efter en pop gruppe fra 87-89
ders forsanger var en lille blondt tøs .

jeg kan bare ike huske hvad de hed , og den cd jeg havde med den er væk

så jeg håber der er en her der lige kan huske de popgrupper fra den tid

jensen

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-04-02 22:16

jensen wrote:
> [...]
> væk
>
> så jeg håber der er en her der lige kan huske de popgrupper fra den

Tja der er vel en 40-50 stykker at vælge imellem.
Kan du evt nævne nogle numre eller andre kende tegn udover at forsangerinden
var blond

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : jensen

Dato : 15-04-02 23:07

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Michael
> --
> Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

mener den gruppe hed noget med et tal eller noget med pop.

jensen

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-04-02 23:41

On 16 apr 2002 jensen enriched usenet with:

> mener den gruppe hed noget med et tal eller noget med pop.

Der var en gruppe, der hed 8th wonder. De havde vist et hit med et
cover af Pet Shop Boys' Suburbia

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere

Fra : Michelle

Dato : 16-04-02 06:07

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
> On 16 apr 2002 jensen enriched usenet with:

> Der var en gruppe, der hed 8th wonder. De havde vist et hit med et
> cover af Pet Shop Boys' Suburbia

Eighth Wonder covered Suburbia? I thought they only sang "I'm Not Scared."
:o/

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 16-04-02 10:14

On 16 apr 2002 Michelle enriched usenet with:

> Eighth Wonder covered Suburbia? I thought they only sang "I'm Not
> Scared."

I'm probably confusing them with another group. It's a long time ago.

Fra : Lagerhead

Dato : 16-04-02 00:17

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg kan bare ike huske hvad de hed , og den cd jeg havde med den er væk
>
> så jeg håber der er en her der lige kan huske de popgrupper fra den tid

Transvision Vamp?

Espen

Fra : jensen

Dato : 16-04-02 00:22

"Lagerhead" <wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Transvision Vamp?

ja da , der var de jo , nice nice , mange tak skal du have

jensen

Fra : Lagerhead

Dato : 16-04-02 00:40

> "Lagerhead" <wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ja da , der var de jo , nice nice , mange tak skal du have
>
> jensen
No prob!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-04-02 18:29