Bilspil
Fra : RE FrEaK

Dato : 15-04-02 21:10

Hey NG!

Hvad er de bedste bilspil til computer?

Og er der nogen der kender nogle bilspil til computeren hvor det gældre om
at tune bilerne, hvorefter man kan komme ud og køre i dem?

Svar venligt her i gruppen og CC til min mail. ( alerager@hotmail.com )

/Anders

Fra : RE FrEaK

Dato : 15-04-02 21:11

DOH!!!
Min mail er sæ'fø'li' alerager45@hotmail.com :)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-04-02 22:34

RE FrEaK wrote:

> Hey NG!
>
> Hvad er de bedste bilspil til computer?

Need for speed serien

> Og er der nogen der kender nogle bilspil til computeren hvor det gældre om
> at tune bilerne, hvorefter man kan komme ud og køre i dem?

Mener du en simulation af hvordan man tuner en motor?

Nej vel

Der er masser af spil hvor man indstiller på bilerne. Blandt de bedre er
ovennævnte NFS serie og diverse Rally og banekørselsspil. Colin Mcrae
Rally 2, F1 2001 og SportsCar GT er nogle gode eksemplarer.

> Svar venligt her i gruppen

Selvfølgelig.

og CC til min mail. ( alerager@hotmail.com )

Hvorfor dog det, du kan jo læse svaret her i gruppen.

mvh

Bruno

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 14:07

Nascar2002 har lige fået 5 ud af 5 i Boomtown.net anmeldelsen... læs og prøv
;)
http://www.boomtown.net/articles/art.view.php?id=37254

Mikkel

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-04-02 23:46

<---------------->
> Hvad er de bedste bilspil til computer?
<---------------->

Klart, "Testdrive 6" hent evt. en demo vertion her
http://150.254.10.91/pub/Games/TestDrive6/
og prøv selv

Fra : Klaus

Dato : 16-04-02 21:14

> Klart, "Testdrive 6" hent evt. en demo vertion her
> http://150.254.10.91/pub/Games/TestDrive6/
> og prøv selv

Hvor er det dog dejligt at have ADSL. Så kostede det mig nemlig ikke noget
at downloade Testdrive 6. Spillet er OK hvis vi sætter standarten til Amiga
niveau (hvilket var ok for MANGE år siden). Men nu stinker det da for
vildt. Latterligt gameplay, dårlig styring, minus realisme. LAD være med at
downloade det for det er virkeligt ikke sjovt.

Klaus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-04-02 23:56

<------------->
> [...]
at
> downloade det for det er virkeligt ikke sjovt.

Nu er spillet jo heller ikke nyt, men syntes stadig det er meget bedre end
div. Need4Speed de stinker og er kedelige, men du er sikkert også uenig med
mig i at MotoRacer 1 er bedre end de to efterfølgende ?

Hvilket bilspil syntes du så er best ?

Fra : Klaus

Dato : 17-04-02 08:19

> [...]
med
> mig i at MotoRacer 1 er bedre end de to efterfølgende ?

Nej, jeg er ikke helt uenig med dig omkring Motoracer (1) det var det
fedeste i den genre af motercykel spil, og jeg tror faktisk ikke der er
lavet et som er blevet bedre. På trods af det nu er et meget gammelt spil.

Af bilspil syntes jeg dog at Need 4 Speed 3 er et af de bedste sammen med
Collin Mcrae spillene, men hvilket bilspil som præcis er det bedste vil jeg
ikke kunne udtale mig om, andet end Testdrive 6 ikke ryger unden katagorien
gode bilspil.

Klaus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-04-02 11:17

<------------------->
> [...]
> lavet et som er blevet bedre. På trods af det nu er et meget gammelt spil.
Det var godt , for i Motoracer 1 er der gameplay som ikke findes i 2'er
og 3'er

> [...]
jeg
> ikke kunne udtale mig om, andet end Testdrive 6 ikke ryger unden
<-------------------->

Det er jo en smags sag, nu har jeg oz Testdrive6 org. det er noget lidt
andet end demoen, men demo giver en indsigt i spilet, jeg syntes der er
gameplay for alle pegende, hvilket jeg syntes der mangler i Need 4 Speed har
prøvet dem alle *sorry* spillet kan du ikke være bekendt at sige at det er
som fra amiga tiden, jeg syntes det er mange rigtige flotte detaljer, det
kræver nu også lidt af en pc for at køre flyende, det er da først den dag i
dag jeg kan køre det i 1024x768 i 32 bit farver og sigert oz meget højre,
mit system er Amd 1333 Mhz. med GF4 TI, med GF1 kunne det ikke ha ha... så
Amiga spil vil jeg ikke kalde det

Fra : Peter C

Dato : 18-04-02 11:38

> Hvad er de bedste bilspil til computer?

Smag og behag er jo forskellig

Mine favoritter er NFS5 Porsche og Rally Masters
NFS5 har den der "tuningsfacilitet" du efterlyser.

MVH Peter