til alle
Fra : alham

Dato : 15-04-02 20:51

er der nogen der kender nogle åbne ftp sider... dvs, uden at få tilladelse
kan man komme ind på dem.???

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-04-02 22:03

alham wrote:
> er der nogen der kender nogle åbne ftp sider... dvs, uden at få
> tilladelse kan man komme ind på dem.???

Du kan jo prøve
ftp://www.jegerenfuckintaber.com

eller smutte over i news:alt.dk.warez

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Gerner

Dato : 15-04-02 23:06

On Mon, 15 Apr 2002 23:03:11 +0200, "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote:

>Du kan jo prøve
>ftp://www.jegerenfuckintaber.com
>
>eller smutte over i news:alt.dk.warez
>
>Michael

Det var da et mærkeligt spørgsmål. Kanske vist er der lukkede ftp servere, men
de fleste 99% eller mere er da tilgængelige for enhver.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 16-04-02 10:32

> Du kan jo prøve
> ftp://www.jegerenfuckintaber.com

Døøh .. Den virker ikke! .. Er den nede? høh høh! ..

Fra : Kristian

Dato : 15-04-02 22:56

ftp.westwood.com

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-04-02 06:46

On Mon, 15 Apr 2002 21:50:54 +0200,
alham <sharif@enghavepark.dk> wrote:
> er der nogen der kender nogle åbne ftp sider... dvs, uden at få tilladelse
> kan man komme ind på dem.???

Hvis du gør dette, så er du en hacker, og dermed en kriminel.
Medmindre du tænker på sites som ftp://ftp.sunet.se

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Devast8or

Dato : 16-04-02 10:29

1) Det hedder cracker.
2) Han spørger om åbne FTP'er. Nogle om han ikke behøver et password til.
Hvis de skal crackes er de jo ikke åbne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Santa Xcaze

Dato : 16-04-02 17:54

SNIP

Tsk tsk ... For dumt at spørge her ... Anyways du sq nok prøve alt.dk.warez
eller blive medlem af et board ...

Fra : Mercenary

Dato : 16-04-02 19:06

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> SNIP
>
> Tsk tsk ... For dumt at spørge her ... Anyways du sq nok prøve
alt.dk.warez
> eller blive medlem af et board ...

Så kører rouletten igen hva' ? Alle ftp servere indeholder naturligvis
ulovlig software...NOT.

/Merc

Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-04-02 20:26

"Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> alt.dk.warez
>
> Så kører rouletten igen hva' ? Alle ftp servere indeholder naturligvis

Tja det er jo bare the world according to dk.spil.computer ... det er sku
til at brække sig over nogen gange, at ligeså snart der bliver sagt noget
der har med relation til warez at gøre, ja så er alle sku så hellige

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-04-02 09:13

> [...]
> til at brække sig over nogen gange, at ligeså snart der bliver sagt noget
> der har med relation til warez at gøre, ja så er alle sku så hellige

Hvad er det for noget pis. Der er vel ikke nogen tvivl om at mange herinde
er imod piratkopiering. Og når folk så åbenlyst efterlyser FTP'sites uden
password skal der ikke en doktorgrad til at regne ud at det drejer sig om
Warez. Når man så (mere eller mindre pænt) henviser manden/drengen til at
skrubbe hen i en warez gruppe har det ikke noget med reigiøse tilhørsforhold
men et spørgsmål om at man har taget et moralsk standpunkt at piratkopiering
er uacceptabelt.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 10:45

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message

> [...]
tilhørsforhold
> men et spørgsmål om at man har taget et moralsk standpunkt at

NÅÅÅÅÅÅEH lille ven ... ska du hen og ha en slikkepind så du ikke er sur
mer'?

-Ronnie

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 11:21

> NÅÅÅÅÅÅEH lille ven ... ska du hen og ha en slikkepind så du ikke er sur
> mer'?
> -Ronnie

Din mangel på argumenter siger vist det hele....
Med tiden vil der måske blive løst lidt op for reaktionernene på warez
indlæg, men efter den seneste tids kamp for at få lortet UD herfra så er du
da ikke specielt smart når du sidder og forsvarer det ??

Du er da forresten ikke ret gammel vel ?
Når man frivilligt kalder sig "Ronnie Drengen" er puberteten vist stadig
noget man ser frem til med spænding... så smut nu over og spil noget CS
eller hva' sådan en frisk lille dreng som dig normalt snyder i.

Mikkel

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 13:12

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in message

> [...]
du
> da ikke specielt smart når du sidder og forsvarer det ??

Jeg forsvarer skam intet, jeg siger bare at ligeså snart der er noget der
kan have bare en lille smule med warez at gøre herinde, så er alle pludselig
så hellige

> Du er da forresten ikke ret gammel vel ?
> Når man frivilligt kalder sig "Ronnie Drengen" er puberteten vist stadig
> noget man ser frem til med spænding...

Næ jeg nyder sku bare livet istedet for alle de popdrenge der bare skal være
voksne nu, og når de så er det så har de kun et håb om at få ungdommen
tilbage
Jeg er 19 år. hvad med dig Karl Smart?

>så smut nu over og spil noget CS
> eller hva' sådan en frisk lille dreng som dig normalt snyder i.

Jeg snyder ikke i spil, det er der ikke noget sjovt i men, hell, hvordan
skulle en ræv vide det?

> Mikkel

-Ronnie

Fra : Gerner

Dato : 17-04-02 13:02

On Wed, 17 Apr 2002 11:45:08 +0200, "Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk>
wrote:

>NÅÅÅÅÅÅEH lille ven ... ska du hen og ha en slikkepind så du ikke er sur
>mer'?
>
> -Ronnie

Hvordan er det nu med køb/salgs annoncer i denne gruppe ?
Protesterer du ikke over dem ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 13:13

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Hvordan er det nu med køb/salgs annoncer i denne gruppe ?
> Protesterer du ikke over dem ?

Er du født dum eller har du øvet dig?

For så kan du vel selv læse kan du ik?

Et godt råd, du kan klappe med hænderne hvis der er 3 eller flere stavelser
i et ord, ok? Ellers bare spørg mor og far om hjælp

-Ronnie

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-04-02 14:10

Dopedog KDC wrote:
> [...]
>
> Et godt råd, du kan klappe med hænderne hvis der er 3 eller flere
> stavelser i et ord, ok? Ellers bare spørg mor og far om hjælp

Det var dog utroligt. Du er dårligere til at argumentere end Gerner.

(men mere sammenhængende) :)
--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-04-02 14:16

Jacob Skaaning skrev:

> Det var dog utroligt. Du er dårligere til at argumentere end Gerner.

Jeg måtte også lige knibe mig i armen en ekstra gang. Gerner er overgået
med flere længder i ubehøvlet, indskrænket og barnlig debatteknik. Det
må være derfor, han lige skulle ind og markere sig.

--
Mvh. Peter
"When I first heard that Marge was joining the police academy, I thought

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 16:05

Argumentere?

Og jeg er den der er dum?

Hvor er det LIGE jeg argumenterer i min post?

DOH

-Ronnie

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-04-02 16:52

Dopedog KDC skrev:

> Argumentere?

Ja, det er sådan noget, man gør i debatgrupper som denne.

> Og jeg er den der er dum?

Bingo! Helt dum er du alligevel ikke ...

> Hvor er det LIGE jeg argumenterer i min post?

We stand corrected!

> DOH

Må jeg tilføje: *PLONK*

--
Mvh. Peter
"In your face, Space Coyote!"

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 19:12

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Ja, det er sådan noget, man gør i debatgrupper som denne.

> Bingo! Helt dum er du alligevel ikke ...

> [...]

"Hej. Jeg hedder Peter. Jeg er 27 og jeg er bøsse.
Jeg kan ikke leve et normalt liv, derfor blir jeg nød til at tro jeg er sej
på nettet. Jeg har bare glemt at folk kan se at jeg er tvekønnet, via mit
navn.

Peter"

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-04-02 19:25

> [...]
> Jeg kan ikke leve et normalt liv, derfor blir jeg nød til at tro jeg
> er sej på nettet. Jeg har bare glemt at folk kan se at jeg er

Man skulle næsten tro at det er -=TITAN=- under et nyt alias.

Michael

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 20:49

> Man skulle næsten tro at det er -=TITAN=- under et nyt alias.
>
> Michael

Ja og at du er en lille 12 årig dreng under nyt al..... hey vent... det ER
en lille 12 årig dreng! :shocked:

-Ronnie

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 23:36

Dopedog KDC <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> Argumentere?
> Og jeg er den der er dum?
>
> Hvor er det LIGE jeg argumenterer i min post?
> -Ronnie

Ronnie din mor ringede og sagde at det var tid for dig at tage din
medicin.... du er vist ikke helt rask endnu vel ?
Det er sgu' næsten synd for dig at du ikke har nogen tæt på dig som kan
stoppe dig inden du latterliggør dig selv endnu mere.

En dag når du får tidligt fri fra specialklassen kan vi tage en lille snak
hvor jeg forklarer dig om det abstrakte begreb "at argumentere".... vi skal
nok få lært dig det en dag er jeg sikker på.
For lige nu har du for en gangs skyld ret når du påpeger at du IKKE
argumenterer... det du laver kaldes med et fint akademisk udtryk for
"mundlort"... så har du også lært noget idag. Go'nat og sov godt lille ven.

Mikkel

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-02 15:24

ROFL

Fra : Devast8or

Dato : 17-04-02 16:38

Er alle dine søskende også dødfødte?
*PLONK*

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 17:06

Aha du er så sej Bossy Præmietyr

Tror ik engang jeg gider PLONKE dig...

Jo... egentlig... den eneste forskel der er på at plonke dig eller ikke
plonke dig, er at jeg bruger plads på ikke at plonke dig så... Ciao homo

-Ronnie

Fra : Gizmoduck

Dato : 20-04-02 15:31

On Wed, 17 Apr 2002 18:06:06 +0200, "Dopedog KDC"

*PLONK*
--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-02 15:29

SNIP

Hmmm jeg har intet imod warez som sådan, meeen jeg gider ik se på folk som
spør om en pub, hvilket det jo er manden gør, fordi han vel vil uploade ngt
... Det har intet med denne gruppe at gøre ... Om det er ulovligt eller ej

Defor henvisning til alt.dk.warez eller at han sq blive medlem af et board!

***Hvis man vil lege med hvor det sker, må man os lære hvordan det virker***
=
Ergo, det er ik her han for en pub ... Siden alham ikke har svaret skyldes
det vel, at han fandt ud af, det var rimeligt OT ....

Men jeg vil godt understrege igen, jeg ik spiller hellig ... Jeg syns bare
OT posting er irriterende, ligesom over i alt.dk.warez, hvor folk blir
flammet for et godt ord og *plonk*'et ik dopedog???

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 17:07

Det sku jeg måske spørge dig om?

-Ronnie

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-04-02 09:12

> =
> Ergo, det er ik her han for en pub ... Siden alham ikke har svaret skyldes
> det vel, at han fandt ud af, det var rimeligt OT ....

Han har skam sendt mig op til flere emails så han følger skam
debatten/flamewar men han er hvis for skræmt til at blande sig. Han bliver
dog noget forvirret for jeg modtager trusler for noget som andre har skrevet

Michael

Fra : izeqb

Dato : 18-04-02 13:33

On Thu, 18 Apr 2002 10:11:49 +0200, "Michael Petersen"
<mcp_dk@e-mail.dk> wrote:

>Han har skam sendt mig op til flere emails så han følger skam
>debatten/flamewar men han er hvis for skræmt til at blande sig. Han bliver
>dog noget forvirret for jeg modtager trusler for noget som andre har skrevet

Måske du skulle skrive tilbage til ham, og forklare at han svarer dig
og ikke gruppen

Og så forresten, drop dog denne tråd, det er da for langt ude.
Smut over i en mudderkastnings gruppe istedet.
90% af alle indlæg i tråden her har intet at gøre med subj.

Der er allerede blevet svaret det der skulle svares, nemlig at
indlægget er OT og han er blevet henvist til alt.dk.warez.

// izeqb

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 18-04-02 14:17

izeqb <izeqb@secret.dk> wrote in message
> Og så forresten, drop dog denne tråd, det er da for langt ude.
> Smut over i en mudderkastnings gruppe istedet.
> 90% af alle indlæg i tråden her har intet at gøre med subj.
> // izeqb

Yep, men det er jo lidt sjovt at se den dopede hund grave sig længere og
længere ned i hullet med sine forsøg på at være med ;)
Man ska' jo have lidt morskab en gang imellem og når vi nu har så go' en
pauseklovn er det da med at nyde det.

Mikkel

Fra : alham

Dato : 18-04-02 16:30

nej hvor er du ussel. det er ikke alle der computernørder som dig der forstå
det hele med det samme. det er dog også utroligt at det eneste, som er
humoristisk for dig, som jeg ikke helt forstå, er fejl over nettet.. men
aligevel så kan jeg godt føle dig, du er geek, har intet liv, udover nettet
(hehe) har sikkert stadig MOAR til at tørre dig i røven når du er færdig.
Desuden tror jeg også at din MOAR har tabt dig meget med hovedet først. Det
ville forklare dit sølle taberagtigt internet-liv.
ps- du er en LOOOSSSEEERRR

Fra : Highlander

Dato : 18-04-02 17:38

> [...]
Det
> ville forklare dit sølle taberagtigt internet-liv.

nu er det jo ikke dig havde skiver om, men derimod ham dopedog, som flasher
hans lave IQ hele tiden.
iøverigt ganske morsomt hvis du spørger mig - jeg prikker da gerne til ham,
om ikke andet så for at få et billigt grin.

så slap du bare af - der er ikke vist nogen her inde der bliver gjort til
grin eller flammet , med mindre de bliver ved med at udstille deres manglede
intelligens.

Highlander

Fra : alham

Dato : 18-04-02 16:37

DESUDEN BRUGER JEG IKKE MIN FRITID PÅ AT FÅ VENNER IGENNEM INTERNETTET.
LIGESOM DIG. AT JEG VIL VÆRE MED MÅ VÆRE EN LILLE INTERNETFANTASI SOM DU
HAR. AT BRUGE MIN TID PÅ DET, DU MÅ DA VÆRE SYG I HOVEDET.SOM ER - HJERNEN
DA DIN MOAR HAR TABT DIG FOR MEGET DIN INTERNETLUDER

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 17:02

Tja Mikkel Ræv, jeg gider bare ikke at bruge denne gruppe til det shit her,
men hvis du vil fortsætte så lad os da smutte over i dk.mudderkastning.

Tag du bare alle dine venner med, så kommer jeg også alene

-Ronnie

Fra : Highlander

Dato : 18-04-02 17:27

> DESUDEN BRUGER JEG IKKE MIN FRITID PÅ AT FÅ VENNER IGENNEM INTERNETTET.

det er ikke pænt at bruge caps Lock i nyhedgrupper.

Highlander
--
Don`t loose your head....

Fra : alham

Dato : 18-04-02 17:42

hvorfor er det ikke pænt at bruge caps lock. Jeg har fået det af vide et par
gange,jeg ved bare hvorfor. vil du give mig svaret?

Fra : Highlander

Dato : 18-04-02 18:08

> [...]
par
> gange,jeg ved bare hvorfor. vil du give mig svaret?

http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

der står meget, og den opmærksomme læser vil nok bemærke at jeg ikke har
læst det hele endnu : )

Highlander