Nokia 8310 Skal jeg have nyt SIM-kort?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-04-02 19:20

Hej

Jeg har iøjeblikket en Nokia 3210 og overvejer at skifte til 8310.
Spørgsmålet er bare om jeg så skal have et nyt SIM-kort?

/Jesper

Fra : Nick Christensen

Dato : 15-04-02 19:41

> Jeg har iøjeblikket en Nokia 3210 og overvejer at skifte til 8310.
> Spørgsmålet er bare om jeg så skal have et nyt SIM-kort?

Nej, det burde ikke være nødvendigt.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-04-02 20:01

Jesper Hansen skrev:

>Jeg har iøjeblikket en Nokia 3210 og overvejer at skifte til 8310.
>Spørgsmålet er bare om jeg så skal have et nyt SIM-kort?

Det er ikke nødvendigt, nej.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Sune

Dato : 15-04-02 20:22

On Mon, 15 Apr 2002 20:19:36 +0200, "Jesper Hansen" <jesperh@c.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har iøjeblikket en Nokia 3210 og overvejer at skifte til 8310.
>Spørgsmålet er bare om jeg så skal have et nyt SIM-kort?

Det skal du ikke.
Jeg har selv lavet et sådant bytte.

Mvh
Sune

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-04-02 19:44

Tak for svarende

/Jesper

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 23:15

Af Nokia modellerne er det kun 6310 hvor du skal bruge et nyt simkort hvis
dit simkort kører på den gamle volt spænding.

Jeg ved sgu ikke om det også gælder for 6510, men i hvert fald ikke for
8310. Det har jeg testet.

/Dumonde