Har Nokia 8310 indbygget kalender?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-04-02 19:17

Hej

Er der nogen som ved, om Nokia 8310 har kalender funktion. Jeg ved at
lillebroderen(6510) har det.

/Jesper

Fra : Nick Christensen

Dato : 15-04-02 19:41

> Er der nogen som ved, om Nokia 8310 har kalender funktion. Jeg ved at
> lillebroderen(6510) har det.

Ja, men ikke nær så advanceret som 6510.

Fra : Sune

Dato : 15-04-02 20:23

On Mon, 15 Apr 2002 20:17:21 +0200, "Jesper Hansen" <jesperh@c.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som ved, om Nokia 8310 har kalender funktion. Jeg ved at
>lillebroderen(6510) har det.

Ja. Se evt. på nokia.dk.

Mvh
Sune

Fra : Kristian Svane

Dato : 16-04-02 16:47

"Jesper Hansen" <jesperh@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som ved, om Nokia 8310 har kalender funktion. Jeg ved at
> lillebroderen(6510) har det.

Hej,

Det ville være synd at kalde 6510 for en lillebror til 8310. Det er to
forskellige produktserier.

I min mening er 6510 mere avanceret end 8310 med bedre kalender (bedre
oversigt) og så har 6510 et højtopløseligt display.

8310 er _for_ popsmart =)

Hilsen Kristian

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-04-02 19:44

Tak for svarende

/Jesper

Fra : Dr. Ralph

Dato : 17-04-02 22:53

wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som ved, om Nokia 8310 har kalender funktion. Jeg ved at
>lillebroderen(6510) har det.
>
>/Jesper

6510 er storebror til 8310 - 8310 er til popsmaret teenagere - 6510
har højere opløst display, flere funktioner og et mere stilet look -
det sidste er en smagsag, det første er en kendsgerning.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk