MS Windows
briani 27239
4-1 driver og XP
Fra : Futte

Dato : 15-04-02 19:23

Hej

Jeg har et system af
XP 1700+
Soltek 75 kav
356mr sdram
os. Windows XP Pro

Skal jeg bruge 4 i 1 driver nogle siger jeg ikke skal andre at jeg skal ,
har set test hvor de bruger dem sammen med AMD og XP

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 15-04-02 20:03

"Futte" <hanloven@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg skal ,
> har set test hvor de bruger dem sammen med AMD og XP

Det burde ikke være nødvendigt. VIA chipsæt er ikke det bedste
til AMD, men Windows XPs medfølgende driver virker udmærket. Jeg
skal dog ikke kunne sige om der kommet nogle nyere der er bedre.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-04-02 20:27

> [...]
> os. Windows XP Pro
>
> Skal jeg bruge 4 i 1 driver nogle siger jeg ikke skal
> andre at jeg skal, har set test hvor de bruger dem

Jeg bruger selv VIA4in1, men hvis dit system kører fint,
så lad være.

Venligst
Mikael

Fra : Michael Bach

Dato : 16-04-02 16:05

"Futte" <hanloven@forum.dk> wrote in message
> [...]
>
> Skal jeg bruge 4 i 1 driver nogle siger jeg ikke skal andre at jeg skal ,
> har set test hvor de bruger dem sammen med AMD og XP

Jeg bruger det også til min xp,da hdd nr 2 blev ved med at crashe når jeg
skulle flytte store filer.Efter 4in1 blev installeret hár det bare kørt
perfekt.

Mvh Michael bach.