MS Windows
briani 27239
Har i stemt ???
Fra : Hagman

Dato : 15-04-02 19:21

Hej alle :)

Har i stemt ???
Hvis ikke, stem på: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Hvis ja, Hvad har i da stemt på ???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-02 19:32

Mon, 15 Apr 2002 20:21:20 +0200, skrev "Hagman"
<hagman@stofanet.dk>:

>Har i stemt ?

Nej.

>Hvis ikke, stem på: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Hvorfor?

>Hvis ja, Hvad har i da stemt på ?

Kan du da ikke se nogen resultater?

Post den slags i news:dk.opslag.internet i stedet for her.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 15-04-02 20:00

Sjovt at se selv om ME har fået totalt meget kritik i denne gruppe at den
alligevel ligger foran Win98... ;)
Der må være nogle der holder fast i den eller har stemt mere end en gang.

Mvh Søren C

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-04-02 22:14

Det er som regel kun de utilfredse der skriver så hvis man bare læser
newsgroups får man let et forvrænget billede.

Fra : Henrik

Dato : 15-04-02 20:23

Hagman wrote:

> Hej alle :)
>
> Har i stemt ???
> Hvis ikke, stem på: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html
>
> Hvis ja, Hvad har i da stemt på ???

Du er da halv lam eh? Først burde du have en klage til abuse! For det
andet virker quickpoll ikke i konqueror. Og.. Hvad med os som bruger noget
der er bedre end det m$ pis?? Hvad med linux?

Tåbe
--
Henrik
Henrikjensen@linuxpc.dk

Fra : Hagman

Dato : 15-04-02 20:38

Hvorfor tror du jeg har lavet siden, og derefter sendt den til en
WINDOWS-nyhedsgruppe !!!
Og, man kan kun stemme en gang :)
Henrik, hvis jeg er halv lam, er du da hel lam (Ok, lidt plat, I know) :)

Jeg er bare en fredelig mand, der har lavet en stemmeside om Windows,
nu ikke noget med at rakke et fredelig borger ned, vel.

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-02 21:53

Mon, 15 Apr 2002 21:38:12 +0200, skrev "Hagman"
<hagman@stofanet.dk>:

>Jeg er bare en fredelig mand, der har lavet en stemmeside om Windows,
>nu ikke noget med at rakke et fredelig borger ned, vel.

Som ikke kan citere efter netiketten.

Og ja, det har jeg skrevet tit i den senere tid, fordi det er en
pest med bundcitering.

Dit opslag hører stadig ikke til her i gruppen og hvis du vil
trodse det, så skriv i det mindste, hvad det er du vil lokke folk
til at kigge på.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-04-02 21:46

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Hej alle :)
>
> Har i stemt ???
> Hvis ikke, stem på: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html
>
> Hvis ja, Hvad har i da stemt på ???

Jeg har stemt dig hjem fra øen.

Fra : Hagman

Dato : 15-04-02 22:01

Jeg undskylder for at poste adressen i denne nyhedsgruppe. Sorry.

Hilsen,
Hagman.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-02 22:41

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Har i stemt ???
> Hvis ikke, stem på: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Hvis du skal danne dig et ordentligt billede skal du tilføje et punkt til
dem der kommer forbi og som _ikke_ anvender Windows.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen