Hyperlink
Fra : Jette

Dato : 15-04-02 17:57

Hej gruppe
Jeg bliver nødt til at stille dette lidt dumme spørgsmål. Jeg kan jo altså
godt finde ud af at indsætte hyperlinks til andre sider på mit websted, men
nu vil jeg gerne indsætte hyperlinks til overskrifter på samme side, som
hyperlinkene står. Lidt lige som en indholdsfortegnelse på siden, hvor man
bare kan springe ned til den overskrift, man gerne vil læse om. Nogen der
kan hjælpe mig ?
Og så var der en der spurgte, hvorfor tema´erne man vælger ikke umiddelbart
virker helt igennem, med ikoner og knapper og overskrifter og alt det der.
Det vil jeg også gerne have svar på.

Jette

Fra : Gevaldi

Dato : 15-04-02 18:08

"Jette" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3cbb0660$0$97311$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> bare kan springe ned til den overskrift, man gerne vil læse om. Nogen der

Prøv med bookmarks.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-02 18:18

Mon, 15 Apr 2002 18:57:17 +0200, skrev "Jette"
<j.vangsgaard@mail.tele.dk>:

> [...]
>godt finde ud af at indsætte hyperlinks til andre sider på mit websted, men
>nu vil jeg gerne indsætte hyperlinks til overskrifter på samme side,

Indsæt => bogmærke
Link til bogmærke
--
med venlig hilsen