spil over nettet. AOE.
Fra : Blobber_Cat

Dato : 15-04-02 17:23

Er der en eller flere der spiller Aoe II, the conquerors på zonen og som
kunne tænke sig at spille mod en "nybegynder" ?
Jeg er ikke en ørn til fremmedsprog på skrift, derfor denne fremgangsmåde !
hej fra Blobber_Cat

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-04-02 09:51

"Blobber_Cat" skrev...
> Er der en eller flere der spiller Aoe II, the conquerors på zonen og som
> kunne tænke sig at spille mod en "nybegynder" ?

Jeg kender ikke liiiige det spil du omtaler, men er der ikke
en "chat-box" i det room du spiller i?
Det smarteste var måske at annoncere efter danske
(eller måske norske/svenske) spillere direkte i zonen,
hvis du har brug for råd eller vejledning.
Det er iøvrigt min opfattelse, at det meste af dialogen
er baseret på forkortelser, som alligevel er et helt
fremmed sprog for de fleste i starten.
hf & gl
btz

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Blobber_Cat

Dato : 16-04-02 22:57

Tak for jeres svar

<3cbbe5e5$0$78767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Highlander

Dato : 16-04-02 13:17

Hej Blobber_Cat
prøv denne her klub - der er meget flinke til at hjælpe nybegynder således
at holdene blive fair for alle.
det er rigtigt meget hjælp at hente her - hvis du har lyst - der er nogle
dansker / svenker / nordmænd men det medste forgår på engelsk - men bare
rolig der er ingen det peger finger af gramatik og stave fejl.
de arrangere spillede via IRC men mange af den spiller også på Zonen
du du finder nemt nogle at spille med.
http://www.aokcc.org/aokcc2/indexblue.shtml

Highlander