er dette den rette gruppe?
Fra : Brizz

Dato : 15-04-02 17:31

HAr spørgsmåk om bulletproof FTP server. Er det her de skal stilles? hvis
det er laver jeg en streng på det
Brian

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 15-04-02 18:30

"Brizz" <brian@gronaerten.dk> wrote:

> HAr spørgsmåk om bulletproof FTP server. Er det her de skal stilles? hvis
> det er laver jeg en streng på det

Nej, her snakker vi kun hardware og software der releterer direkte til
hardware, f.eks. drivere...

Jeg ville prøve: dk.edb.internet.software

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Brizz

Dato : 15-04-02 20:53

> Jeg ville prøve: dk.edb.internet.software

Takker..det prøver jeg
Brian

Fra : Henning

Dato : 15-04-02 21:46

On Mon, 15 Apr 2002 18:31:06 +0200, "Brizz" <brian@gronaerten.dk>
wrote:

>HAr spørgsmåk om bulletproof FTP server. Er det her de skal stilles? hvis
>det er laver jeg en streng på det

Nope - kun hvis det er hardwarespørgsmål til BulletProf (jeg kunne
ikke forestille mig hvad det skulle være?).
Ellers news:dk.edb.internet.software ?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk