CS ??
Fra : Ceelos

Dato : 15-04-02 17:14

Hvordan aktivere jeg mit headset i CS ??

Fra : S3N80R

Dato : 15-04-02 18:01

Hejsa Ceelos,

Gå ind i dit Half-Life dir og find filen: voice_tweak.exe -
dobbeltklik på denne og så er du NÆSTEN kørende.

Gå ind i CS og find <CONFIGURATIONS> <CONTROLS> <USE VOICE
COMMUNICATION> så er du talende...

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Ceelos

Dato : 15-04-02 19:23

Takker mange gange for svaret

Fra : Dopedog KDC

Dato : 15-04-02 20:47

> Takker mange gange for svaret

Nu håber vi bare ikke at du er en 12 årig dreng som sidder og råber hele
tiden, for det er p.g.a. dem, at mute funktionen blev opfundet :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Ceelos

Dato : 15-04-02 22:01

LOL

Tak Ronnie!
se på din ICQ liste

Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-04-02 04:47

Jeg sidder og kigger på den nu ... hvad er der så spændende ved den da? :)

-Ronnie